פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שנמכר ברמאות ולא היו מוכנים לזכות עליו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב"ה

החוצפה של הום סנטר !!
לפני זמן מה קניתי מדפסת בהום סנטר. שאלתי לפני כן את המוכר האם המדפסת מקבלת דיו חלופי (כי לא כל מדפסת מקבלת, ופעמיים דיו מקורי עולה כמו מחיר המדפסת. לא משתלם בעליל!!!).
לא רק שהוא ענה שכן, הוא גם ניסה למכור לי דיו חלופי(!!!).
כמובן שאחרי שהדיו המקורי (שקיבלנו יחד עם המדפסת) נגמר, גילינו להפתעתנו שהמדפסת ממש לא מקבלת דיו חלופי.
פניתי להום סנטר ומאותו הרגע החל מחול של שדים.
התקשרתי כמה וכמה פעמים לסניף ולא ענו לי (או גרוע מזה - העבירו אותי ממחלקה למחלקה ובסוף כמובן שזה התנתק)
פניתי לשירות לקוחות מס' פעמים ולא ענו לי (ופעם אחת כשענו - אמרו לי לפנות לסניף... כמה אירוני...)
בסוף הלכתי לסניף הקרוב לביתי, ואחרי 3 שבועות הם נזכרו לחזור אליי ולהודיע שאינם יכולים לעזור לי כי המדפסת תקינה ומשומשת (דהה...).
פניתי שוב לשירות לקוחות שעד שטרחו בכלל לחזור אליי, נתנו שוב תשובה שלילית. הסברתי להם שכיוון שהמוכר הטעה אותי, עליהם לקחת את האחריות כי אחרת לא הייתי קונה. אז הם הגדילו לעשות ואמרו לי "שלא יכול להיות שזה קרה" ושלמעשה אני משקרת.
ביקשתי שיחזור אליי מנהל, גם זה כמובן לא קרה.
לפחות אם היו מתייחסים אליי, מנסים למצוא פיתרון הולם.. משהו...
אז סבבה - הפעם אני נדפקתי. אבל לפחות שאחרים לא ידפקו שוב.
הרמאות והזילזול של הום סנטר בלקוחות שלהם עוברת כל גבול!!!
ועלבון סוג הנזק :
החזר כסף/קבלת מוצר חלופי/ קבלת פיצוי הולם פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה