פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע ומשפיל ממנהל תורן נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מתחם ביג כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הגעתי לסניף ,,לקנות ניאגרה ,בקשתי עזרה ונענתי שמיד יקראו לעובד במחלקה {לציין שהייתי הקונה היחידה במחלקה הזו} חיכיתי בסבלנות ,בנתיים הגיע זוג נוסף למחלקה, ועובד הום סנטר שהגיע בעקבות הבקשה שלי שישלחו נציג , שאל אותי מה אני מחפשת עניתי לו, אבל הוא ניגש לטפל בזוג , כששאלתי מדוע הוא לא מגיש לי קודם עזרה הוא ענה גברת סבלנות מיד מתפנה אלייך,,סיים עם הזוג ופנה לאדם נוסף שהגיע,,וטיפל בבקשה שלו ,שוב שאלתי מדוע אתה לא מטפל בבקשה שלי ונענתי בצורה מאוד לא יפה"את נעלמת,, יש לחץ בחנות הים שישי ,,מיד ניגש אלייך ,,כעסתי ונגשתי למוקד שירות לקוחות לשוחח עם המנהל . נענתי שסגן המנהל נמצא והוא " מנהל תורן" בקשתי שיקראו לו,,לתדהמתי המנהל התורן היה העובד ש"טיפל בי"......דברתי בשקט בנימוס הודעתי לו שבושה שקיבלתי יחס כזה ועוד ממנהל ברשת..הוא הגיע ומיד התחיל לצעוק עלי בנוכחות כל האנשים בקופות. בקשתי שינמיך את הטון ויפסיק לצעוק עלי ושהוא מתנהג בצורה מחפירה,,......כמה פעמים ..התגובה שלו היתה ואני מצטטת"את חופרת לי משהו" ,,את מחפשת אותי,,,את לא רוצה לקנות ..את סתם" חופרת",אין לך סבלנות את לחוצה ,,,האמת אני כבר לא זוכרת מה עוד נאמר על ידו ,,,,הוא צרח עלי ,,,,בחיים לא הושפלתי בצורה כזו,,,עזבתי את החנות בוכה,ומושפלת....
עלבון סוג הנזק :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה