אורנה בן צור- מנהלת שר |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
מברור המקרה עם מנהל הסנטר בקרית שמונה, עולה כי:
עפ"י נהלי הרשת , לקוח עיסקי מתבקש להציג בקופה עיסקית את הכרטיס העיסקי שברשותו ורק הוא בלבד רשאי להשתמש בכרטיס.הלקוח הגיע ללא כרטיס.
יתר על כן, מבדיקה שערכנו במערכת בסנטר, לא מופיע לקוח עיסקי בשם : אלימלך רועי.
אנו מתנצלים על הרגשתו של הלקוח, אולם חשוב לנו לציין כי בסנטר פעלו עפ"י הנהלים.
הרינו להבטיח ללקוח כי, לא היתה לקופאית כל כוונה לזלזל בלקוח והיא הסבירה לו באדיבות את הנ"ל.
לשרותכם בכל עת. |
תגובה: |
במידה והלקוח בעל עסק ומעוניין לפתוח כרטיס עיסקי , הוא מוזמן להגיע לסנטר ולהסדיר את הנושא. |
פתרון: |
|
|