פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופאית חוצפנית נושא התלונה:
אלמליך רועי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח מזה שנים רבות עוד מתקופת הנדימן עברתי בקופה ברשת הום סנטר קרית שמונה. הקופאית שאלה אם יש לי כרטיס מועדון אמרתי לה לא יש לי לקוח עיסקי
אבל אני לא לא זוכר את המספר והכרטיס לא עלי ביקשיתי שתסתכל במחשב ותוציא לי את מס' הכרטיס והיא סירבה ואמרה שאי אפשר לעשות דבר כזה ואמרה לי שזה מה יש אם אני רוצה אני יקנה ואם לא אז שאני ילך אז עזבתי את העגלת הקנית שלי ויצאתי ונשבעתי שלהום סנטר אני לא יכנס בחייםם....

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה בן צור- מנהלת שר שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
מברור המקרה עם מנהל הסנטר בקרית שמונה, עולה כי:
עפ"י נהלי הרשת , לקוח עיסקי מתבקש להציג בקופה עיסקית את הכרטיס העיסקי שברשותו ורק הוא בלבד רשאי להשתמש בכרטיס.הלקוח הגיע ללא כרטיס.
יתר על כן, מבדיקה שערכנו במערכת בסנטר, לא מופיע לקוח עיסקי בשם : אלימלך רועי.
אנו מתנצלים על הרגשתו של הלקוח, אולם חשוב לנו לציין כי בסנטר פעלו עפ"י הנהלים.
הרינו להבטיח ללקוח כי, לא היתה לקופאית כל כוונה לזלזל בלקוח והיא הסבירה לו באדיבות את הנ"ל.

לשרותכם בכל עת.
תגובה:
במידה והלקוח בעל עסק ומעוניין לפתוח כרטיס עיסקי , הוא מוזמן להגיע לסנטר ולהסדיר את הנושא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה