פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביוש וגירוש לקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי רבקה ואני תושבת עפולה.
תלונתי נסובה על הסניף שלכם בעפולה,ולהלן הפרטים:
בני,ניר עטיה נכנס לחנות ב-21.2.11 כדי לקנות אסלה.
ניר ניגש למחלקה המתאימה ,ושמה בדיוק ראה מכר שלו שמחפש מקלחוון מסויים בדין ודברים עם המוכר, מרוח הדברים ומקטעי שיחה הבין מה הוא מחפש בדיוק(מה שלא היה בחנות)ובתמימות אמר לו "גש גם לחנות פרפקט ליין ,ראיתי שם מה שאתה מחפש".

המוכר אחרי המשפט הזה פונה לבן שלי ואומר לו"מדוע אתה מתערב בשיחה"?
הבן שלי ענה לו ",אני מכיר אותו יודע בדיוק מה הוא מחפש,ראיתי היכן יכול למצוא מה שצריך בדיוק! "
הבן שלי הוסיף "אני מצטער אם זה לא היה בסדר שהתערבתי ,ועכשיו אני צריך שתמכור לי אסלה."
המוכר בעזות מצח אומר לו" אני לא מוכר לך שום אסלה"
ניר ביקש לקרוא למנהל.
המנהל הגיע והמוכר אומר למנהל "הוא כרגע טירפד לי עיסקה"
המנהל ממשיך באותה מדיניות גסת רוח ומשפילה אומר לבן שלי"תצא החוצה אנחנו לא מוכרים לך שום דבר".
הבן שלי יצא מהחנות מושפל ומבוזה.
העניין הזה אינו מקובל עליי.גם אם הההתערבות של בני לא היתה אתית,אין לאף אחד זכות לבייש אותו בצורה כזו.
עם כל הכבוד ,החנות הזו אינה עסק פרטי של אף אחד מהם,ואני בטוחה שגם הנהלת הרשת תסכים איתי שלבזות קונים זו לא האג'נדה שלהם.
אוסיף ואציין שיש ברשותי חנות למשקפיים,ומשפטים ממלווים כמו "בוא נלך לאופטיקנה או להלפרין, נחפש גם שם",נפוצים ומקובלים במחוזותינו.
מעולם לא עלה בדעתנו לגרש לקוח בשל כך, או להעניק לוח שירות.

אבקש את עזרתכם והתייחסותכם בשירות הלקוי הנ''ל.


תודה
רבקה
עלבון סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה בן צור- מנהלת שר שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם, בקשר לסנטר עפולה.
מבלי להיכנס לעובדות הנטענות על ידי הגב' עטיה,רשת הום סנטר, כמי שמייחסת חשיבות רבה לשמה הטוב ולמתן יחס אדיב ומכובד ללקוחותיה , מצרה על תחושותיה של הגב' עטיה, עת ביקר בנה בסנטר עפולה.
פנייתכם הועברה לברור מנהל הסנטר בעפולה ולהלן תובא התייחסותנו :
ראשית,אנו מתנצלים על המקרה ועל ההרגשה הרעה שנגרמה לבנה של הגב' כפי שעולה מפנייתה.
חשוב לנו לציין כי, אנו רואים את נושא השרות ברשת כבעל חשיבות עליונה וכי היועץ והקב"ט נהגו בלקוח באדיבות לאורך כל הדרך ולא היתה לאיש מהם כל כוונה לזלזל או לפגוע בלקוח ואם כך הרגיש, אנו מתנצלים.
אנו לקחנו לתשומת ליבנו את המקרה ונפיק לקחים מתאימים על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד.
לשרותכם בכל עת.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה