פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר שניתן לי ,למרות שזה לא מה שביקשתי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול בערב 23\3 קניתי בהום סנטר מזרון זוגי מתנפח עם משאבה שגרמו לי להבין שהיא חשמלית,כמו שרציתי.

כשחזרתי הביתה פתחתי את המוצר ולהפתעתי גיליתי שמדובר במשאבה ידנית.לכן יום לאחר מכן בבוקר(היום) חזרתי עם המוצר כאשר הוא בתוך האריזה שלו ועם החשבונית וביקשתי שיחליפו לי את המוצר במוצר שביקשתי ואשלם את ההפרש.
המנהלת כתגובה לא היתה מוכנה להחליף בגלל שזה מוצר"שנוגע בגוף",וזאת למרות שהדגשתי שלא השתמשתי בו בכלל,רק פתחתי אותו וראיתי שהמשאבה היא ידנית.
אני חושבת שחברה בסדר גודל של הום סנטר צריכה לקחת אחריות על דברים שהעובדים שלה אומרים ובטח לא להפיל את האחריות על הלקוח.כמו כן אני סמוכה ובטוחה שהחלפת המוצר לא היתה פוגעת בחברה כמו הום סנטר(אגב גם לא במכולת קטנה) ,מה שכן קרה מבחינתי הוא שאני כלקוחה יצאתי עם מוצר שלא ביקשתי,וחוסר שביעות הרצון שלי כן יוביל לכך שאני לא אקנה יותר בהום סנטר ,לפחות כל עוד לא מתייחסים אליי ברצינות ובנוסף אידע את כל הקרובים והחברים שלי לעשות כן.
כספי סוג הנזק :
החלפת המזרון המתנפח במזרון מתנפח עם משאבה חשמלית(אל דאגה את ההפרש אני אשלם) פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה בן צור - מנהלת ש שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
מבלי להכנס להשתלשלות הדברים , כפי שמתארת הגב' אנג'ל, הום סנטר, כמי שמייחסת חשיבות רבה לשמה הטוב ולמתן שרות מעולה ללקוחותיה, מצרה על המקרה ועל הטרחה שנגרמה ללקוחה בעקבותיו.
מברור עם מנהל הסנטר עולה כי, לא ידוע לו או למי מטעמו (מנהל תורן)עלהמקרה .
אני מזמינהאת הלקוחה לגשת עם המוצר באריזתו והחשבונית ,לזיו, מנהל הסנטר ולהחליף/לקבל זיכוי על המוצר.
לשרותכם בכל עת.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה