פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר חדש לא תקין נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב. הכותרת שלכם "הוםסנטר מה השאלה" אז אני שואל איך ייתכן שקניתי אצלכם מוצר חרמש חשמלי"EXPERT" בסניף טבריה. הוא לא היה תקין. אני גר במרחק רב מטבריה לכן חזרתי לחנות לאחר יומיים וביקשתי להחליפו. נאמר לי שהמוצר לא ניתן להחלפה כי השתמשתי (איך אדע אם הוא עובד בלי להשתמש?) ורק במעבדה יחליטו אם להחליף או לתקן. לאחר שבוע התקשרתי לסניף ושאלתי איפה עומד העניין. התשובה שקיבלתי שלוקח כחודש לקבל תשובה. אני דורש להחזיר את כספי חזרה ואף לפצות אותי. המוצר נקנה כמתנה ליום מולדת לאבא שלי ואני לא יודע מה להגיד לו מרוב בושה. למרות שלהבייש צריכם הנציגים של הוםסנטר. אשמח לקבל תשובה מהירה (לא חודש). מספר טופס מסירה לתיקון 322794.
ביזבוז זמן סוג הנזק :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה בן צור- מנהלת שר שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
הלקוח פנה אלינו בנושא וקיבל מענה:
על אף שהשתמש במוצר ויש לו אחריות של הספק נותן השרות לבדיקה/תיקון, הסכמנו להחליף לו את המוצר לחדש.
הסנטר הודיע על כך עוד אתמול ללקוח.
לשרותכם בכל עת.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה