|
|
|
|
|
|
מוצר חדש לא תקין |
נושא התלונה: |
יום שלישי 08 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
טבריה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב. הכותרת שלכם "הוםסנטר מה השאלה" אז אני שואל איך ייתכן שקניתי אצלכם מוצר חרמש חשמלי"EXPERT" בסניף טבריה. הוא לא היה תקין. אני גר במרחק רב מטבריה לכן חזרתי לחנות לאחר יומיים וביקשתי להחליפו. נאמר לי שהמוצר לא ניתן להחלפה כי השתמשתי (איך אדע אם הוא עובד בלי להשתמש?) ורק במעבדה יחליטו אם להחליף או לתקן. לאחר שבוע התקשרתי לסניף ושאלתי איפה עומד העניין. התשובה שקיבלתי שלוקח כחודש לקבל תשובה. אני דורש להחזיר את כספי חזרה ואף לפצות אותי. המוצר נקנה כמתנה ליום מולדת לאבא שלי ואני לא יודע מה להגיד לו מרוב בושה. למרות שלהבייש צריכם הנציגים של הוםסנטר. אשמח לקבל תשובה מהירה (לא חודש). מספר טופס מסירה לתיקון 322794.
|
ביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
אורנה בן צור- מנהלת שר |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
הלקוח פנה אלינו בנושא וקיבל מענה:
על אף שהשתמש במוצר ויש לו אחריות של הספק נותן השרות לבדיקה/תיקון, הסכמנו להחליף לו את המוצר לחדש.
הסנטר הודיע על כך עוד אתמול ללקוח.
לשרותכם בכל עת. |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|