פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית שרות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

שלום רב,
היום ה05/04/2011 ניגשתי לסניפכם בקניון שבעת הכוכבים שבהרצליה והייתי רוצה לשתף אתכם בחוית השירות אותה חויתי.
הגעתי לסניף בשעה 13:40 ושאלתי היכן אוכל למצוא מטחנת בשר. הפנו אותי למחלקה ללא שום הכוונה להיכן במחלקה נמצאת המטחנה אותה חיפשתי. במחלקה גם לא היה שום נציג אותו יכולתי לשאול לגבי המטחנה. ביקשתי
שיקראו לנציג שיוכל לעזור לי. לאחר שבע דקות הגיע נציג, הנציג אמר לי שהמטחנה נמצאת בצד השני ושאני מוזמן ללכת לחפש, הנציג לא טרח ללוות אותי ולדאוג שאמצא את המטחנה, הוא פשוט שלח אותי לצד השני והלך. לאחר
שמצאתי את המטחנה בעצמי (למרות שהיו לי שאלות על איכותה, אבל כמו שהסברתי, כבר לא היה את מי לשאול) המשכתי לחיפוש אחר כסא משרדי. כאשר הגעתי למחלקה עמדה שם נציגה וביקשתי את עזרתה במציאת כסא מסוים.
הנציגה לא הגיבה והמשיכה לסדר את הסחורה שבה היא התעסקה לפני בואי. לאחר ששאלתי שוב, הנציגה צעקה לנציג אחר ושאלה אם הוא יוכל לעזור לי כי היא עסוקה. הנציג הגיע ופתח בפני את עיתון המבצעים של הסניף, הסברתי לו
שהכסא שאני מחפש לא נמצא בעיתון והאם קיימים עוד מוצרים. הנציג ענה שאינו יודע. שאלתי אותו האם יש מישהו שכן יודע, הנציג הסביר שמי שאחראי על המחלקה אינו נמצא ושאני מוזמן לחפש בעצמי במחלקה את מה שאני מחפש.
לאחר שלא מצאתי את מה שאני צריך בעצמי, חזרתי לנציגה הראשונה שעדיין הייתה עסוקה בסידור סחורה בבקשה לעזרתה. שוב בחצי התעלמות היא אמרה לי שאין היא האחראית על המחלקה ומה שאני רואה בה זה מה שיש. לאחר
ששאלתי כבר קצת בתסכול האם יש מישהו שיכול לתת לי שרות נורמאלי, נגשה עלי מנהלת הסניף ושאלה אם היא יכולה לעזור. הסברתי לה מה אני מחפש, ועוד לפני שהיא אמרה משהו אחר היא שאלה אותי האם אני עצבני, הסברתי
שאני די מתוסכל כי אני נמצא כבר למעלה מחצי שעה בחנות מבלי שמישהו יתן לי שרות סביר. במקום להתנצל, תשובה של מנהלת הסניף הייתה: "אז אני מציעה שתרגע קצת". מנהלת הסניף קראה לנציג שסוף סוף הוריד לי ממעלה אחד
ממקומות האכסון את הכסא אותו חיפשתי, יש לציין שהנציג הזה הוא הנציג היחידי שהיה נחמד וניסה לעזור לי באמת. הוא שאל אותי במה אני עובד וסיפרתי לו שאני נציג מכירות בחברת סלולר. הוא סיפר לי שמנהלת הסניף מחפשת
מכשיר סלולרי, ובעודו מוריד את הכסא למעני הוא צעק בבידוח הדעת למנהלת שאוכל לתת לה הצעה מיוחדת למכשיר, תשובתה של המנהלת הייתה שהדבר היחידי שהיא הייתה רוצה ממני זה "לתת לי בוקס".
חשוב לציין, בשום זמן לא הרמתי את קולי, לא קיללתי, כל מה שביקשתי זה שרות. ומנהלת הסניף אמרה שהיא רוצה "לתת לי בוקס". לא הופעלה שום סוג של אלימות מצידי. לא הגבתי, לקחתי את הכסא והמטחנת בשר, הלכתי לשלם
ויצאתי מהסניף.
יצאתי בהרגשה של מישהו מושפל!
חשוב לציין, אני סטודנט למשפטים וראית חשבון, אני כפי שציינתי כבר גם עובד. זמני יקר לי, כמו לרבים אחרים. כל מה שביקשתי הוא שרות אדיב, מהיר ויעיל. לא קיבלתי שרות שכזה.
ההפך הוא הנכון, מעולם לא קיבלתי יחס שכזה מנותן שרות, במיוחד שמדובר ברשת גדולה כמו שלכם.
במילה אחת, חבל... כי בהום סנטר, אני כבר לא אחזור לקנות.
עלבון סוג הנזק :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה