מוצר פגום והתנגות מזלזלת ולא הולמת למנהל החנות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אור יהודה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מיחם(זק"ש) 30 כוסות בתאריך 11.03.2011 ע"מ להשתמש בו בסופי שבוע(אנוכי שומר שבת), השתמשתי בו כ-4 פעמים ואז ביום שיש האחרון הוא לא עבד, הלכתי היום יום ראאשון ערב חג שני של פסח להום סנטר ע"מ להחליף את המוצר, לא נראה לי הגיוני שמוצר אחרי שימוש של 4 פעמים כבר יהיה מקולקל, ואז נתקלתי במנהל חנות(חיים אסרף) שחצן ומוחצן שזלזל בפנייתי ולא היה מוכן להחליף לי את המיחם, הוא התייחס בזלזול. לאחר דין ודברים איתו לקחתי את המוצר והלכתי.
אני אישית לא אקנה יותר מהום סנטר, גם מוצר פגום וגם מנהל שהמילה מנהל לא הולמת אותו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המיחם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|