פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר שגוי וגרימת נזק. נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כחצי שנה לפני התאריך הרשום 02/05/2011 הגעתי עם רעייתי להום סנטר בכדי לרכוש 7 מטרים גרניט פורצלן מסוג "אנטי סליפ" לאחר שהסברתי למוכר כי בעל המקצוע שאותו אני מתעתד לרכוש את שירותיו ידביק לי את האריחים הללו על אריחי קרמיקה קיימים, המוכר המליץ על חומר מסוג "שרמיק אקרילי מוכן 18ק"ג".
בתאריך האמור 02/05/2011 סיים בעל המקצוע אשר את שירותיו רכשתי לצורך הדבקת האריחים את הדבקתם באמצעות דבק "השרמיק" אשר הומלץ לי ע"י מוכרן הום סנטר.
לצערי הרב גילינו אני ורעייתי לרוע מזלנו כי הגרניט פורצלן שזה עתה הסתיימה מלאכת הדבקתה בחדר האמבטיה שלנו מתחילה להתרומם ולצאת ממקומה.
בהתייעצות עם איש מקצוע אחר התברר כי אסור היה להשתמש בדבק מסוג "שרמיק" בהדבקת גרניט פורצלן על משטח קרמיקה קיים כריצוף.
בקיצור חברים יקרים, מוכרן הום סנטר הוליך אותי ואת רעייתי שולל עקב חוסר מקצועייתו או עקב רצונו העז למכור חומר יקר.
ועל ידי כך גרם לנו לנזק כספי של 1,500 ש"ח ועוגמת נפש אדירה.
רעייתי ואני נאלצים לספוג עתה את עלות פירוק הגרניט פורצלן + רכישת גרניט פורצלן חדש+דבק מתאים+תשלום לבעל מקצוע בגין פירוק הגרניט הקיים והדבקה מחודשת בחומר תואם.
עוגמת נפש שאינה ניתנת לתיאור במילים סוג הנזק :
הגעה להסדר ופיצוי כספי, מוכן לארח אותכם בביתי בכדי להיווכח במידת הנזק. פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה