פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-מתן שימוש מלא בכרטיס gift card ויחסתי בלתי הולם. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת-גן כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך ב-28 לאפריל בשעות הערב תכננו לבצע רכישה לארון ברשת הום סנטר בסניף רמת-גן.
ארון שכבר רכשתי בעבר (כחודשיים קודם לכן בסניף אחר של הרשת, סניף יגאל אלון).
ביצענו את תהליך מילוי הפרטים בעזרתו האדיבה של היועץ באיזור הארונות והתקדמנו לעבר הקופות (לאחר רכישה של מס' פריטים נוספים) כדי להשלים את הרכישה.
היו שתי קופות עם תורים ארוכים, בחרנו בתור שנראה הקצר ביותר והמתנו. מכיוון שביקשנו לרכוש ארון של ספק חיצוני "היינו צריכים" לדעת מראש (אין שילוט, היועץ לא הזכיר דבר על כך) שאנחנו צריכים להמתין אצל הקופאית השנייה בלבד המבצעת מכירות מסוג.
רק בהגיענו אל סוף התור נודע לנו הדבר והיינו צריכים להמתין שוב בתור החדש, תוך כדי שאנחנו מבררים שבאמת אצל קופאית זו אנחנו צריכים להמתין אנחנו מזהים תשובה חצופה של הקופאית "כן, מה אתם לא רואים?".
לאחר שהמתנו את כל התור הארוך שוב (זו שהייתה לפנינו התעכבה, שלא באשמתה, בקופה לפחות 20 דק' כאשר רכשה 3 פרטים בסך-הכל. למה? בגלל עניין של מק"ט או משהו כזה) הגענו לקופה וביקשנו לשלם עם תווי השי, נאמר לנו שאפשר לשלם עד לסכום של 400 ש"ח - קיבלנו את זה ושילמנו רק עד לסכום זה. לאחר מכן רצינו לשלם את השארית באמצעות כרטיס ה-gift card של מועדון חבר: "חבר של קבע". אמרו לנו שלא ניתן לשלם גם עם תויים וגם עם הכרטיס (שלא בצדק), קיבלנו גם את זה וביקשנו לבטל את התויים ולשלם רק עם הכרטיס ואז נאמר לנו דבר מפתיע: "לא ניתן לשלם עם הכרטיס מעבר לסכום של 400 ש"ח".
כששאלנו למה, אמרו לנו "זה נחשב כמו תווים!".
ביקשנו לדבר עם הקופאית הראשית, נאמר לנו אותו הדבר (שוב, שלא בצדק!) והצביעו לנו על איזשהו שלט בו כתוב שלא מקבלים מעבר ל-400 ש"ח בתווי הקנייה לקנייה אחת ובסוגריים : "למעט הכרטיס 'חבר של קבע'". הקופאיות והמנהלת שירות לקוחות בסניף לא הבינו שהמונח "למעט" זה במילים אחרות "לא כולל!" ולכן בכרטיס של חבר אני יכול לשלם בקנייה אחת עד 1000 ש"ח.
מיותר לציין שבאותו הרגע ביקשתי במפורש לבטל את העיסקה!
קיבלתי את התווים חזרה וגם החזירו לי את הרכישה בכרטיס חבר של קבע.
במהלך כל הקנייה קיבלנו יחס מבזה מהקופאיות.
תוך כדי שאנחנו מבצעים את הרכישה וביטול של העסקה התור מאחורינו התאסף והתאסף. כאמור, היו רק שתי קופות ורק הקופאית בה אנחנו היינו מקצועית מספיק כדי לבצע את הקנייות בסגנון הנ"ל ולכן הלקוחות שהיו מאחרינו לא יכלו ללכת לקופה אחרת.
ביקשתי לדבר עם המנהלת שהייתה שם באותו הזמן בסניף, לקח זמן עד שקראו לה והצפתי בפנייה בדיוק את הדברים הנ"ל.
כתבתי גם משוב בסניף ושלחתי תלונה דרך האתר.
שבוע עבר ורק מנהל הסניף (רפאל) חזר אלי עם תשובה מצחיקה: "נשתדל לשפר את השירות", היחס של המנהל לא רחוק מהיחס של הקופאיות שלנו. עונה בצורה מזלזלת ביותר וכנראה התקשר רק כדי לסמן אצלו "וי" במחברת לא כי באמת רצה לשמוע אילו דברים מתרחשים בסניף בניהולו.
היום (5.5.2011), שבוע לאחר האי-רכישה, התקשרתי לשרות לקוחות ודיברתי עם דבורה. נאמר לי שאכן אפשר לקנות בכרטיס עד לסכום של 1000 ש"ח וכמו כן הצפתי בפנייה את כל התלונות הנ"ל.

אני מעריך שהייתי אצל הקופאית קרוב לשעה שלמה[!!!]
בזבוז זמן מוחלט שלנו ושל הסניף. וזה לא מסתכם רק בזה. גרמת לנו לעוגמת-נפש ועלבון וזאת כתוצאה מיחס משפיל של הקופאית ועד יחס משפיל של הקופאית הראשית. תוך כדי שאנחנו מבצעים את הביטול או הרכישה התחלנו לקבל גם תגובות משאר הלקחות סביבנו. וזאת שלא באשמתנו, אלא באשמתכם! באשמת העכוב המיותר שלכם וזו הרגשה לא נעימה בכלל!
עם קבלת יחס כזה, אני לא מתכוון לדרוך יותר בסניף הנ"ל ואני אשקול אם לחזור לקנות ברשת בכלל.

ובכל זאת, נציין לשבח את -
היועץ של הארונות באותו הסניף.
סניף יגאל אלון בכללותו.

מבקש לא לפרסם פרטים מזהים בעת המענה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בנוגעים בדבר ופיצוי בדבר עוגמת הנפש ובזבוז זמן יקר פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה