|
|
|
|
|
|
אחריות של מוצר שלא כובדה |
נושא התלונה: |
שבת 26 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
אשקלון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי משחזת בסניף הום סנטר שבאשקלון(99 שקלים), לפני כשנה שמרתי את הקבלה כדי שלמוצר תהייה אחריות. המשחזת באמצע עבודה של חיתוך הפסיקה לעבוד. ונשמעו רעשים חריגים ממנה.
הלכתי עם המשחזת לסניף של הום סנטר(26/3/2011) היא בדקה את הקבלה ומצאה שהמשחזת עדין באחריות והיא תשלח אותה לתיקון, ובנתיים כל העבודה על המעקה שבניתי נתקעה כי לא היה לי במה לחתוך את הברזל.
עבר חודש וחצי (16.5.2011) התקשרו אליי מהום סנטר ואמרו לי שקיבלו תשובה מהספק שאומר שלמשחזת דרוש תיקון ועלותו היא 110 שקלים! יותר מעלותה של המשחזת!. אמרתי להם שהמכשיר באחריות ובתשובה נאמר לי שהחלק מסויים בתוך המשחזת אינו כלול באחריות ואם ארצה את המשחזת עליי לשלם את עלות התיקון.
בנתיים העבודה שלי נעצרה וגם איך יכול להיות שלמוצר אין אחריות על כל חלקיו?
|
אי כיבוד אחריות |
סוג הנזק : |
תיקון המשחזת, החלפתה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|