|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות ומנהל לא נותנחם מענה |
נושא התלונה: |
שישיאני ראיה |
שם/כינוי: |
יום שלישי 31 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
צומת הדלום |
כתובת: |
הדלום |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כ 10 חודשים רכשצי ריהות לגן בשווי 800 ש"ח כבר לאחר שבועיים גילינו שמוצר פגום . היה שבר בכיסא. נגשתי לסניף בצומת הדלום איפו שרכשתח מוצר והחליפו לי אותו. חשוב לציין שכבר לאחר חודשיים שוב פעם אותה בעייה וגם כן החליפו לי כיסא. לפני חודשים פניתי שוב פעם לסניף עם אןתה בעייה רק קיבלתי מענה שאני יכולה לזרוק את המוצר.(מותר עולה 800 ש"ח) ולא עברה שנה מיום הקניה.
פניתי למנהל הסניף אך לא קיבלתי מענה, פניתי לשרות לקוחות שלהום סנטר גם כן לא חזרו אלי.
|
שבר והכתמה |
סוג הנזק : |
החלפת מוצר פגום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|