פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות ומנהל לא נותנחם מענה נושא התלונה:
שישיאני ראיה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏31 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
צומת הדלום כתובת:
הדלום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ 10 חודשים רכשצי ריהות לגן בשווי 800 ש"ח כבר לאחר שבועיים גילינו שמוצר פגום . היה שבר בכיסא. נגשתי לסניף בצומת הדלום איפו שרכשתח מוצר והחליפו לי אותו. חשוב לציין שכבר לאחר חודשיים שוב פעם אותה בעייה וגם כן החליפו לי כיסא. לפני חודשים פניתי שוב פעם לסניף עם אןתה בעייה רק קיבלתי מענה שאני יכולה לזרוק את המוצר.(מותר עולה 800 ש"ח) ולא עברה שנה מיום הקניה.
פניתי למנהל הסניף אך לא קיבלתי מענה, פניתי לשרות לקוחות שלהום סנטר גם כן לא חזרו אלי.
שבר והכתמה סוג הנזק :
החלפת מוצר פגום פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה