פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא תקין שהחברה לא רוצה להחליף נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשקלון \ אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.6.2011 רכשתי מקדחה של חברת BOSCH מדגם PSb530 ב"הום סנטר" באילת. רכשתי את המקדחה מתצוגה מאחר ולא היה מקדחה נוספת חדשה.
יומיים לאחר מכן, ביום שישי 17.6 חזרתי מהנופש מאילת וחיברתי את המקדחה לחשמל והיא עשתה רעש מוזר, כאילו משהו תקוע בה. פניתי באותו היום ל"הום סנטר" אשקלון על מנת להחליף אותה, הנציגה מ"הום סנטר" אמרה לי שהם ישלחו את המקדחה לחברה ושם יחליטו אם להחליף אותה בחדשה או לתקן אותה. הסברתי לנציגה שאני לא מוכן לקבל תיקון של מוצר חדש שקניתי ולא נעשה בו שימוש אפילו פעם אחת, הנציגה אמרה שוב שהם ישלחו לחברה ואחרי זה נדבר כי חבל להתווכח ואולי יחליטו להחליף.
ביום רביעי ה-22.6 התקשרו אליי מ"הום סנטר" והודיעו לי ש"המקדחה חזרה מתיקון", הסברתי להם שוב שאני לא מוכן לקבל תיקון והם הציעו שאבוא ואדבר עם המנהל. בסביבות השעה 18:00 הגעתי לסניף אשקלון והמנהל לא היה, הוא "בדיוק יצא לפני כמה דקות" והנציג אמר לי שאני לא יקבל מקדחה חדשה אלא יקבל את המתוקנת. שוב הסברתי שאני לא מוכן לקבל ודרשתי מקדחה אחרת חדשה ותקינה או לחלופין את הכסף בחזרה. הנציג אמר שבגלל שקניתי מאילת אני יכול להחזיר את המקדחה רק לאילת והם לא יכולים להחזיר לי את הכסף כי זה הנהלים של החברה.
לא ברור לי למה אני אמור לדעת את הנהלים של כל חברה וחברה שאני רוכש ממנה מוצר ואיך חברה כמו "הום סנטר" מתייחסת כך ללקוחותיה ונוהגת בניגוד לחוק (חוק ההחזר הכספי) ומטרטרת אותי הלוך ושוב עד שאשבר ואקח את המוצר התקול.
עודמת נפש, כספי סוג הנזק :
החלפה בחדש \ זיכוי פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה בן צור- מנהלת שר שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
מבדיקתנו עם הסנטר באשקלון עולה כי:
אמנם הלקוח רכש את המוצר מתצוגה ב 15/6 בסנטר אילת, אולם כאשר הגיע לסנטר באשקלון וביקש להחליפו, נראה היה, בעיני המנהל תורן, כי המוצר אינו חדש וכי יש סימני גריז על המוצר.לכן, שיקול דעתו היה , לשלוח את המוצר לבדיקת הספק.
המוצר נשלח לספק ע"י הסנטר וחזר אחרי ימים בודדים כשהוא תקין.הלקוח סרב לקחתו.
למרות האמורלעיל, בחרנו להיענות לבקשת הלקוח ולהחליף לו את המוצר או לחילופין לזכותו- לפי בקשתו.
בברכה,
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה