מוצר חדש לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
מול זכרון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 29 במאי רכשתי, במסגרת רכישה גדולה לרגל שיפוץ, 4 מאווררי תקרה בסניף הום סנטר בזכרון יעקב.
עד שהשיפוצניק סיים את עבודתו לקח קצת זמן ובינתיים המאווררים היו מונחים בקופסאותיהם הסגורות בחדר השינה שלי. במהלך התקנת המאווררים, גילינו כי באחד המאווררים כיסוי הנורה היה שבור והגומיה לא תקינה.
הגעתי לסניף עם המוצר השבור בקופסה המקורית ועם תעודת האחריות וביקשתי להחליף את המוצר לתקין. העובדת בעמדת השרות קבעה שזה בטח לא נמכר שבור ומנהלת הסניף, לילי, לא טרחה לצאת אלי כלל, אלא נתנה בטלפון תשובה לעובדת בעמדת השרות שאין אחריות על שבר ושאם אני רוצה אני יכולה לקנות בשלושים ש"ח את המוצר.
ביקשתי טלפון של שרות לקוחות של החברה ואף התקשרתי בעודי בסניף אולם לא היה מענה. השארתי הודעה עם מספר טלפון אולם איש לא טרח לחזור אלי.
זה לא ה-30 ש"ח, זה העקרון שמוצר שנמכר שבור ולא תקין צריך להיות מוחלף. זו חוצפה להכריח את הלקוח לרכוש חדש ועוד להרוויח על כך שמכרתם מוצר שבור!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר השבור |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|