מוצר פגום ושירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
בילו סנטר |
כתובת: |
עקרון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.8.11 קניתי לילדה שלי שולחן מחשב עם ספריה הנקרא עמדת וורד בסך 1499.99 ש"ח ,בהום סנטר סניף עקרון.בתאריך 6.9.11 קבלתי את המוצר ע"י מתקין בשם דודו.
תוך כדי ההתקנה ראיתי שהפלטה של השולחן שבורה וסדוקה בקצה(כנראה שנפלה למתקין )והמגירות לא סימטריות עם ריווח גדול ביניהן,הערתי למתקין על כך והוא אמר שהוא לא מצליח לסדר את זה ושאתקשר לשירות שיבואו להחליף את החלקים.מאחר ולא רציתי לאכזב את הילדה לא דרשתי ממנו לקחת את העמדה בחזרה.לאחר לכתו שמתי לב גם לפגמים הבאים.תומך הפלטה באמצע במקום בצד כשרוב הפלטה ללא תומך,בתחתית התומכים פלסטיקים לבנים לא מתאימים,ןתומכי הפלטה הראשיים בקצה ולא במרכז כשכל החלק הקדמי ללא תומך וללא ריווח המאפשר ניקוי מאחור..למחרת הלכתי להום סנטר סניף עקרון ובקשתי לדבר עם המנהל.שהפנה אותי לסגן המנהל בשם אבי.אבי התייחס אמנם יפה אבל הפנה אותי ליהודה.יהודה לא היה באותו יום וחזרתי כעבור יומיים. פניתי ליהודה שהפנה אותי לעוזר שלו.העוזר התקשר לפקידת המפעל,שהפנתה אותו לדודו המתקין שהבטיח לבוא ולבדוק,אולם עד היום לא בא.לצערי עבודתו של דודו המתקין הינה גרועה ואינני מעונין כי יבוא אלי שוב.עלי לציין כי זוהי עמדת וורד שלישית שאני קונה בהום סנטר סניף עקרון,ומההתקנה של השתיים הקודמות הייתי מרוצה מאוד.
אתם מפרסמים כל הזמן בפרסומת "הום סנטר אין לך מה לחפש במקום אחר",אולם לצערי במקרה זה אין קשר בין הפרסומת למציאות.
אני מבקש כי תחליפו בהקדם האפשרי את הפלטה, את ארון המגירות ,ותתקנו את כל שאר הפגמים הטעונים תיקון על מנת שהילדה שלי תוכל ליהנות סוף סוף מהשולחן והספריה שלה.
|
כספי ו |
סוג הנזק : |
|
|
|
|