שולחן שרוט מק"ט 2222907796 |
נושא התלונה: |
חנן קרן |
שם/כינוי: |
יום ראשון 02 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף בת ים |
כתובת: |
קניון בת ים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אמש הייתי בסניף רמת גן - בני ברק בכדי לרכוש שולחן סלון שאהבתי.
לצערי השולחן שחפצתי בו אזל מהמלאי ונאמר לי שניתן לחכות עד 14 ימי עסקים עד שיגיע מהמחסן הראשי. מפאת נסיעה ממושכת לחול, אין באפשרותי להמתין תקופה ארוכה זו ועל כן ביקשתי לדעת היכן קיים במלאי המוצר במלאי באזור המרכז ואסע ישירות לרכושו. הקופאית ענתה לי שבסניף בקניון בת ים קיימות 10 יחידות מהמוצר ועל כן נסעתי לשם.
לאחר שחזרנו הביתה, והרכבנו את השולחן במשך שעתיים שלמות, ניקנו את השולחן בספריי חלונות (מדובר בשולחן זכוכית) עם מטלית וראינו שיש סימן שלא יוצא. לאחר ניסיונות לשפשף עם המטלית, הבנו שמדובר בשריטה מעצבנת ביותר!
אציין, שהרכבת המוצר לקחה זמן רב מאוד - ואין ברצוני לפרוק ולהרכיב מחדש בשביל להביאו לסניפי החברה. מרגיז, שברשת כמו הום סנטר המוצרים מגיעים עם שריטות ושצריך לבצע בקרת איכות לוודא תקינות המוצר. לציין שמדובר בשולחן לא קל משקל וקשה לראות את הזכוכית מכל כיווניה כל עוד לא מורכבת על השולחן במקשה אחת והרי למה? לא רכשנו בשוק. ואני אפילו לא יודעת מה יספק אותי בתור לקוחה מאוכזת שנסעה במיוחד מסניף לסניף בכדי לרכוש מוצר. אני ממש לא מתכוונת לפרק את השולחן הזה שוב בכדי למסור אותו לשירות לקוחות. עוגמת הנפש הזאת כשנוסעים במיוחד לסניף בכדי לרכוש שולחן יקר לסלון הבית היא מיותרת וחשבנו שנחסוך אותה אם נרכוש ברשת כמו הום סנטר, אך התבדנו. אני מבקשת שיצרו עימי קשר, כי גם שירות לקוחות נורמלי ומענה לא קיים משום מה.
|
שריטה לשולחן סלון |
סוג הנזק : |
מבקשת שיבואו לפרק ולהתקין מחדש את השולחן - כי זה ממש לא פשוט!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|