פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על השירות בסניף חדרה- עיכוב בקבלת המוצר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
אזור התעשייה חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-21.7.11 רכשתי מקלחון של חמת דגם אופיר 80*80 בסניף הום סנטר חדרה וזאת לאחר התייעצות עם בעל מקצוע פרטי. הובטח לי כי המקלחון יסופק תוך 21 יום, לטענת עובדי הסניף את המקלחון צריך לאסוף מהסניף בחדרה לאחר הגעתו ולאחר מכן לתאם התקנה עם טכנאי של חמת.
שבוע לאחר הרכישה ביקרנו שוב בסניף ושאלנו האם החברה (חמת) צריכה ליצור עמנו קשר באשר להזמנה, נענו בשלילה וכן שעבר רק שבוע ולכן עדיין אין התקדמות.
ב- 11.8 פנינו שוב לסניף בחדרה לבדוק את מצב הזמנה- נמסר לנו כי לא ידוע להם מה עלה בגורלה ושיפנו זאת למנהל הסניף, אמנם בפועל אף אחד לא טרח לחזור אלינו וליידע אותנו בנושא לאורך כל אותו שבוע נאלצנו כל יום להתקשר לסניף ולבדוק האם יש התקדמות בנושא וכל פעם מחדש הבטיחו שיחזרו אלינו עם תשובה.
ב- 17.8 ניגשתי באופן פיזי לבירור פשר הדבר בסניף, לאחר מכן התברר כי ההזמנה כלל לא יצאה והגיעה לחמת כאשר התאריך האחרון להתקנת המקלחון היה צריך להיות ב- 18.8.
בסניף הובטח לנו כי עוד באותו יום ייצור עמנו קשר טכנאי של החברה לשם מדידות, בפועל הקשר נוצר רק יום לאחר מכן וזאת לאחר פנייה למחלקת שירות הלקוחות הראשית והצגת הבעיה, הוסבר לנו ע"י הטכנאי כי אין צורך במדידות מאחר ומדובר על מקלחון סטנדרט, קיימת פה התנהלות כושלת מבחינת הסניף לגבי דיווח ההזמנה וכן לגבי מסירת מידע מדויק ונכון שכן כל שיחות הטלפון שנוהלו עם הטכנאי לשם "קביעת מידות" היו מיותרות וכתוצאה מכך גרמו לעיכוב נוסף בהגעת המקלחון. בהתאם לחוק הגנת הצרכן קיימת עליכם חובה כחברה לספק את המוצר בזמן שכן אם לא ניתן לבטל את העסקה, בשיחה עם מוקד שירות הלקוחות אף ביקשתי לבטל את העסקה לאור העיכוב וחוסר ההתייחסות מכם, אך נאמר לי שיפעלו עוד באותו יום וגם יפצו אותי על ההתנהלות הקלוקלת בהמשך.
לבסוף הותקן המקלחון רק בתאריך ה- 25.8, וזאת לאחר פניות רבות מאיתנו אליכם- הן בסניף בחדרה והן במחלקת שירות הלקוחות.
כמו כן עובדי הסניף מסרו לנו כי עלות התקנת המקלחון הינה 250 ₪, מה שבסופו של דבר התברר כלא נכון- מחיר ההתקנה הינו 300 ₪.
ברצוני לציין כי המקלחון נרכש עבור ביתי שנמצאת בחודש התשיעי להריונה דבר אשר הקשה את פעילותה באותה תקופה.
כלקוח ותיק של הסניף וככזה שהחליט לשפץ את דירתו בעזרת חברתכם (רק בחודש יולי ביצעתי קניות בסך של יותר מ- 2500 ₪ במזומן בסניף חדרה), אני מאוכזב מאוד מהשירות שניתן לי ומהטיפול הלקוי בעיכוב שנוצר.
לפיכך אבקש לקבל פיצוי עבור העיכוב שנגרם בקבלת המקלחון וחוסר עמידה בזמנים מצדכם כחברה גדולה אשר חרטה על דגלה- מתן שירות מהיר וטוב ללקוח. נאלצתי לבזבז את זמני בעשרות שיחות טלפון לסניף המקומי וכן לשירות הלקוחות הראשי, לנסוע במיוחד לסניף בחדרה בכדי להיפגש עם המנהל (למרות שהובטח לחי שיצור עמי קשר טלפוני) וכמו כן לקחת יום חופש כדי להיות עם הטכנאי (כיוון שההזמנה נמסרה ברגע האחרון ולאור הדחיפות נאלצנו להתפשר על התור הפנוי הקרוב ביותר).
לא ייתכן שלקוח אשר משלם את מלוא התמורה עבור קבלת מוצר, לא זוכה לשירות נאות וליחס הולם מהחברה ומנציגיה והוא זה שצריך לנהל מעקב אחר הזמנת המוצר.
יש לציין כי כבר פניתי לשירות הלקוחות של משרדכם בכתב ב- 30.8.11 ולא זכיתי כלל להתייחסות


אודה לטיפולכם המהיר,
שמעון אלפסי



פרטים נוספים:
מקט מקלחון- 6767307082 / מספר קבלה- 3576
פיצוי פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה