פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוחות בהום סנטר-כנראה לא הכי חשובים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים רכשתי מוט קומפלט כולל ראש אמבטיה בהמלצת יועץ המחלק.
התקנו אותו לאחר מס' ימים.כיום,כשבוע וחצי לאחר ההתקנה,התופסן שמחזיק את השפורפרת על גבי המוט,פשוט עומד להשבר!!!
נראה לי הזוי שתופסן בן שבוע וחצי לא יחזיק מעמד.יש לציין שאורך חיים של מוצר שכזה נע בים מס' שנים.פניתי בצורה תרבותית לסניף.שם בצורה מאוד לא נעימה הודיעו לי כי אינני זכאית להחלפת המוצר כי נעשת חבלה!!!!!!!!!.
ואני שואלת,מי היה רוצה לבצע חבלה במוט האמבטיה שלי. אם זה לא היה מכעיס,זה היה אפילו מצחיק.פניתי למנהל הסניף ש"נופף "אותי ולא באלגנטיות."זאת חבלה,אני לא מטפל בזה.תעשי מה שאת רוצה"אמר.
ובכן,אני עושה מה שאני רוצה ופונה אליכם.
מס ' פניות לשרות לקוחות עלו בתוהו.משאירים הודעה ואף לא אחד חוזר אליך.
שרות מבייש של רשת גדולה כל כך.
עוגמת נפש סוג הנזק :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה