לקוחות בהום סנטר-כנראה לא הכי חשובים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 26 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אור יהודה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים רכשתי מוט קומפלט כולל ראש אמבטיה בהמלצת יועץ המחלק.
התקנו אותו לאחר מס' ימים.כיום,כשבוע וחצי לאחר ההתקנה,התופסן שמחזיק את השפורפרת על גבי המוט,פשוט עומד להשבר!!!
נראה לי הזוי שתופסן בן שבוע וחצי לא יחזיק מעמד.יש לציין שאורך חיים של מוצר שכזה נע בים מס' שנים.פניתי בצורה תרבותית לסניף.שם בצורה מאוד לא נעימה הודיעו לי כי אינני זכאית להחלפת המוצר כי נעשת חבלה!!!!!!!!!.
ואני שואלת,מי היה רוצה לבצע חבלה במוט האמבטיה שלי. אם זה לא היה מכעיס,זה היה אפילו מצחיק.פניתי למנהל הסניף ש"נופף "אותי ולא באלגנטיות."זאת חבלה,אני לא מטפל בזה.תעשי מה שאת רוצה"אמר.
ובכן,אני עושה מה שאני רוצה ופונה אליכם.
מס ' פניות לשרות לקוחות עלו בתוהו.משאירים הודעה ואף לא אחד חוזר אליך.
שרות מבייש של רשת גדולה כל כך.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|