פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונת שירות על הום סנטר סניף חולון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

ברצוני להביע תלונה על שירות שקיבלתי בסניף חולון שלכם. בתאריך 03/12 קניתי בסניף חולון מקלחון חזית גרנית וחיכיתי לקבלת המוצר לבייתי. היום בשעות הבוקר קיבלתי טלפון מהמתקין שלכם שביקש שאפרק את הדלתות של המקלחון כי הוא בדרכו אליי. לאחר שעשיתי זאת קיבלתי ממנו טלפון בו הוא אמר שאין לו בכלל במלאי את המוצר שהזמנתי ויהיה לו אותו רק בעוד שבוע עד שבועיים. נותרתי עם מקלחון ללא דלתות לפרק זמן ארוך ולא מתוכנן בשל טעות של איש שירות שלכם. כעת אנו מתקלחים במקלחון שממלא את כל מרחב המקלחת במים בגללכם.
אני דורש טיפול מיידי בבעיה (אם יש צורך להביא את המוצר מסניף אחר או משהו כזה) וכמו כן אני דורש פיצוי על הנזק שנגרם לי בעקבות רכישה אצלכם.

במידה ופנייתי לא תיענה באופן ראוי ומספק אני אעביר אותה לקרוב משפחה שעובד במדור צרכנות באתר YNET.

ראובן ג'רבי
עוגמת נפש סוג הנזק :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה בן צור- מנהלת שר שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתכם התקבלה בתודה.
מברור עם מנהל הסנטר בחולון, עולה כי, הלקוח קיבל את המקלחון לשביעות רצונו.
אנו מאחלים למר ג'רבי הנאה מהמוצר.

לשרותכם בכל עת.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה