פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מכוונת של מוצר-ארון שרות מיום 14.12.11. נושא התלונה:
רחש אור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
איזור תעשיה של בני ברק כתובת:
סניף בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
היום הגעתי לסניף הום סנטר בני ברק על מנת לרכוש ארון שירות, בכניסה לחנות עמד לו ארון שרות בצבע שוקולד עם שלט "במבצע" של 299 ש"ח במקום 549ש"ח.
זה בדיוק מה שרציתי, אך לא היה את הצבע שוקולד אלא צבע בהיר .
הייתי מוכנה לשלם ולבוא במועד אחר. בעקבות בקשתי לשלם ולבוא במועד אחר, צלצלו למנהל בשם אוהד, שאמר שאין את הארון הזה בצבע שוקולד ולא קיים במלאי של החברה.
ביקשתי לשוחח אישית עם המנהל על מנת להבין מדוע עומד לו הארון בתצוגה בצבע ש"לא קיים" לדבריו, אך הלה לא קיטט את רגליו על מנת לתת לי מענה.
איך יתכן שאין את הארון בצבע הזה והוא מוצג לתצוגה.
יותר מכך, אותו מנהל גם אמר כי "אין ולא יהיה", זהו זלזול מדרגה ראשונה באינטיליגנציה של הקונה, הרי הארון עומד מול עיני בכניסה לחנות..
בצער רב ובראש חפוי נאלצתי קנות את הצבע הבהיר ולהרגיש שלא ניתן יחס נאות לבקשתי ולא נעשה כל מאמץ לעזור לי.
אני לקוחה ותיקה של מוצרי הום-סנטר, אך יחס כזה מזלזל ומתנשא מונע ממני לחזור ולקנות שוב ברשת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבדוק באיזה סניף כן יש צבע שוקולד, או שאשלם כעת ואקבל כשיהיה את המוצר פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה