פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת טלפון סלולארי בסניף הום סנטר וקבלת יחס משפיל נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
האיצטדיון 1, קרית חיים כתובת:
סנטר חיפה מפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב - 15.12.11 ניגשתי עם בעלי ושתי בנותיי לסניף הום סנטר חיפה מפרץ, במטרה לבדוק אפשרות של רכישת טלפונים ניידים לבנות. זה היה היום האחרון למבצע בהום סנטר.
ניגשו לנציג בעמדת הסלולאר, בחור ששמו מוטי בן סימון, מנהל אזור. כמובן שהוא היה חביב במיוחד, הסביר באדיבות וענה לכל שאלה.
החלטנו לרכוש שני מכשירי סוני אריקסון מדגם EXPERIA שאדון בן סימון המליץ עליהם במיוחד. לשאלתי לגבי התקנת חבילת גלישה הוא חזר והדגיש שאין כל צורך לשלם עבור חבילת גלישה, כיוון שהטלפון מצוייד ברשת WI-FI ובמידה ויש לי רשת אלחוטית בבית, אין כל צורך לבזבז כסף. לשאלתי מי מטפל בי במקרה של תקלה וכו' נאמר לי בפירוש על ידו שהום סנטר אחראית לכל דבר וכי החברה בה הוא עובד הינה חברת בת של הום סנטר.
הגענו הביתה שמחים ומאושרים, הבנות התלהבו, שיחקו, הורידו אפליקציות (חינמיות) עד שלפתע התקבלו הודעות מחברת סלקום בשני הטלפונים כי אנו משתמשים בטלפון ללא חבילת גלישה וכי החשבון עלול להגיע לאלפי שקלים.
מייד חייגתי לסלקום ונחרדתי לגלות שלכל טלפון קיים חיוב של 500 שקלים עבור גלישה של כמה שעות - סה"כ נזק של 1,000 שקלים.
כמובן שאין מה לעשות - עלי לשלם, הטעו אותי ואני בתמימות מה שנקרא "אכלתי אותה".
כשניגשתי לעמדת הסלולאר מר בן סימון לא היה והבחורה שעובדת איתו אמרה שהיא מודעת לשיטת המכירה שלו ושצריך להעשות משהו בנדון.
אתמול, 19.12.11 שבק אחד הטלפונים - הופיעה הודת שגיאה על המסך ולא ניתן לעשות כלום. כמובן שאצנו רצנו להום סנטר ומייד נתקלנו בתגובה של :"אדוני אני לא מחליף את הטלפון, צריך לשלוח לתיקון למעבדה - זה ייקח שבועיים".
פתאום מר בן סימון לא היה נחמד אפילו. הוא גם טרח להפנות לנו את הגב ולהתעלם מאיתנו. ניגשנו למנהלת המשמרת שגם "נפנפה" אותנו בטענה שאין לה קשר לחברה הזו, לדבריה החברה היא זכיינית של הום סנטר ואין שום קשר לחברת בת (עוד אחד מהשקרים של מר בן סימון).
אנחנו לקוחות ותיקים וקבועים בהום סנטר, במיוחד בסניף זה ואנחנו מרגישים מרומים בצורה בלתי רגילה, כועסים,מאוכזבים ובעיקר מרגישים שפשוט עבדו עלינו.

לא מתאים להום סנטר.
עלבון סוג הנזק :
תגובת הום סנטר - מעניין אותי מה יש להם לומר על כך וטיפול במר בן סימון שלא יגרום נזק לאנשים נוספים. פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה