פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק כתובת:
סנטר בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף מתוך כוונה לקנות מחמם מהיר ותרמוסטטלדוד.
כאשר שאלתי את הנציגים האדיבים בעלי החולצות האדומות למיקום המוצרים,
הופניתי למיקומם ובנוסף ציינו בפניי את המבצע הקיים על שני המוצרים (תג מחיר צהוב ועליו המחיר שבמבצע ולידו המחיר ה"רגיל" עם קו עליו):
מחמם מהיר לדוד - 89.99 במקום 109.99 (הנחה של 20 ש"ח)
תרמוסטט לדוד - 79.99 במקום 89.99 (הנחה של 10 ש"ח)
עד כאן הכל ברור ויפה...
משם המשכתי ישר לקופה, הגעתי לקופאית בשם מיטל.
ראשון בתור, היא העבירה את המחמם המהיר.
הפלא ופלא, המחיר שצויין - 109.99 ש"ח.
אמרתי בליבי - מזל שאני עירני, וציינתי בפניה את הסוגייה.
הקופאית הקימה קול וצעקה לעבר הקופה הראשית (מרחק 15 מטר) ושאלה האם המוצר בהנחה.
התשובה שקיבלה היתה חיובית והיא הונחתה לסמן במסך "תקלות ופגמים" ע"מ לתקן את מחיר המוצר.
המחיר תוקן.
אין ספק, כולנו טועים, ואם בכך היה מסתכם הארוע, הייתי ממשיך לדרכי.
הקופאית העבירה את התרמוסטט, ושוב, כמה מפתיע, המחיר שנקלט במערכת היה המחיר המקורי, לפני ההנחה - 89.99 ש"ח.
פה כבר הבנתי שמשהו לא תקין, וזו רק ההתחלה.
שוב, צעקה לעבר הקופה הראשית, שוב בדיקת מחיר, אבל הפעם, התשובה היתה שלילית:
"אין הנחה".
הבחורה בקופה הראשית, אושרת שמה, ניגשה למדף המוצר, חזרה ואמרה כי אין הנחה.
בינתיים, החשבון הוקפאה, ואני התבקשתי להמתין בצד.
ניגשתי לאושרת מהקופה הראשית ואמרתי לה שלא יכול להיות, כי במו עיניי ראיתי את תג המחיר הצהוב.
ביקשתי ממנה לבדוק שוב.
התשובה שקיבלתי: "נראה לך שאני אלך לשם שוב?! אם אתה רוצה תלך אתה...."
שאלתי אותה אם היא לא מתביישת והזכרתי לה שאני הוא הלקוח...
פה אגב שאלתי לשמה ובכעס רב ניגשתי למדף של התרמוסטט.
כ"כ כעסתי, עד שהחלטתי לקחת את תג המחיר שעליו רשומה ההנחה והנחתי אותו לאושרת על השולחן....
כמובן שהיא לטענתה אמרה לי שהיא בכלל לא חייבת לתת לי את ההנחה הרשומה על התג, משום ש"רשום פה שזה עד ה20.12.11".
למען ההגינות, איני יודע אם היה רשום הדבר וזה מבחינתי לא רלוונטי.
תג המחיר היה על המדף בסימון צהוב, ותאריך ה"תוקף" למבצע, באם היה רשום (לא בדקתי), היה רשום באותיות כ"כ קטנות, שאפילו אדם בגילי ללא בעיות ראייה, היה זקוק לזכוכית מגדלת כדי להבין מה רשום שם.
המחיר שוב תוקן תחת הכותרת של "תקלות ופגמים" ואני יצאתי כועס מהחנות.
חבל שככה הרשת מנצלת את תום הלב של הלקוחות.
חבל שככה הרשת מתייחסת ללקוחותיה.
חבל שלא התנצלו בפניי על הטעות.
והכי חבל, שכנראה לא תיקנו את הטעות גם אחרי שהלכתי.
כשיצאתי מהחנות, ניגשתי ישר לעמדה של מפעל הפיס, הרגשתי כ"כ בר מזל, שבדיוק בשני המוצרים אותם רציתי לקנות חלה טעות.
ההיגיון הבריא שלי אומר לי שלא אזכה בפרס הנכסף, בדיוק מאותה סיבה שכנראה שאלו לא שני המוצרים היחידים בהם חלה "טעות" בתמחור המוצר/מבצע.
חבל ששיטת ה"מצליח לא מצליח" נהוגה בחנות.
אני כותב מתוך תסכול ומתוך כוונה לשתף את הציבור ולבקש את עירנותם.
הרבה פעמים אנו לוקחים מוצר רק כי הוא "במבצע", וחבל שבסוף נשלם את המחיר הרגיל, כי פשוט לא עקבנו בדריכות על המחיר המופיע בקופה.....
כתבה בנושא לעיונכם (כי מסתבר שזוהי שיטת פעולה):
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3288002,00.html
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא אהיה גרידי ואבקש פיצוי, למרות שזה תמיד יכול להיות פתרון הולם. אשמח אם התלונה "תעורר" את הרשת אשר פוגעת בקהל לקוחותיה. פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה