פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מטבח עם ליקויים נושא התלונה:
שוויד עדי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הום סנטר כתובת:
סניף געש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.8.11 הזמנו מטבח בסניף געש אצל רחל, להרכבה בתחילת 11.201 .
בערך בתחילת חודש 10.11 פנה אלי קובי מנהל מחלקת המטבחים, לאשר ביצוע שינוי במטבח עקב בעיה במידות, למרות המדידה בוצעה כבר במהלך חודש 9.11
יצור המטבח התעכב ושלד המטבח ללא הדלתות והדפנות הורכב רק ב 15.11.11, כדי לאפשר נטילת מידות להתקנת השיש.
התקנת הדפנות בוצעה בשבוע שלאחריו וכבר במהלך ההתקנה ראינו שישנן בעיות:
ראשית המגרות לסכו"ם הגיעו ללא דוגמא ורק אז נאמר לנו שכיוון שהן צרות מדי אין אפשרות ליצר אותן עם דוגמא. דבר שלא הובהר לנו ע"י רחל. בנוסף,
א. דלתות הויטרינה הגיעו אטומות .
ב. לא נשלחו די ידיות מאותו הסוג שבחרנו.
ג. לוח הקישור העליון הגיע קצר.
ד. פלטת דופן המקרר הימנית הגיעה עם נזק.
ה. דלת המיקרו הגיעה שרוטה.
כל האמור לעיל אושר על ידי אריק, מרכיב המטבח, שעשה את עבודתו במקצועיות וברגישות רבה, ונרשם בטופס שהועבר למחלקת המטבחים.
בתאריך 27.11.11 הגיע טכנאי שלכם לקחת את דלתות הויטרינה לתיקון, אף הוא ראה ואישר את כל האמור לעיל ואף כתב זאת בטופס שהעביר לדבריו למחלקה.
הובטח לנו על ידו, על ידי רחל מגעש ועל ידי מירי ממחלקת המטבחים שכל התיקונים יסתיימו לאחר שבועיים. !!!
בינתיים, נפלה דלת המיקרו על רגלו של בנינו, ונוכחנו לראות שהארון שנדרשנו לשנות את מידתו וניצב מעל ומימין לכיריים, הגיע קצר ואינו מגיע עד הקיר ונותר חלל צר בתחתיתו.
בנוסף לתיקונים הר"מ ביקשתי לשלוח איש מקצוע שיגיע ויראה את הפגמים הנוספים שישנם בדלתות, אך טרם נעניתי.
כל הטלפונים שלנו נענים עם הרבה אמפתיה אבל עם כלום תועלת.
היום מלאו חודש ימים מיום ביקור הטכנאי בביתנו .
ברצוני לציין שאת קובי, מנהל המחלקה , אי אפשר להשיג, למרות מספר בקשות .
ביום התקנת המטבח, בשיחה עם אשתי הבטיח קובי שיחליף את כל דלתות המטבח, אך מאז למרות בקשותינו אין הוא מחזיר טלפונים.
כתוצאה מהאמור לעיל, נכנסנו לדירה בתאריך 28.11.11 .
כחברה האמונה על שירות והמעידה על עצמה באמינותה אין זה מן הראוי שיקרו דברים מעין אלו הרשומים מעלה, וגם אם קרו, מחובתכם לתקנם במהירות ולהיות זמינים וקשובים ללקוחותיכם.
אשמח לתגובה עניינית ולתאום ביקור בביתנו בדחיפות.
בכבוד רב,
עדי שוויד פתח תקוה
0506301357
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון דלתות ונזקים מפורטים וביקור מקצועי בדירה פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה