פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת אייפון 4 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הלח"י 4, א.ת. חדש ראשל"צ כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם,
להלן מכתב שכתבתי לשירות הלקוחות של הום סנטר, בעקבות נסיון לרכוש שני מכשירי אייפון 4 מחברת הבת שלהם - Hmobile המספקת מכשירי סלולר.

אשמח אם תגיבו במלוא הרצינות. תודה!

*********תחילת המכתב************

הום סנטר שלום,
ברצוני להביע את עגמת הנפש שחוויתי בשבוע האחרון, במהלך נסיון רכישה של שני מכשירי אייפון 4 מהסניף שלכם בראשון לציון.
במוצאי שבת 24/12/2011 הגעתי לסניף בעקבות העובדה שניתן לשלם בתשלומים, וסיכמתי על רכישה עם נציג בשם יגאל שהיה מאד נחמד, אך כנראה לא מאד בקיא באיך שהעניינים מתנהלים אצלו בחנות. לאחר שהוסבר לי שכרגע יש חוסר במלאי אצלו בעמדה, שני מכשירי אייפון 4 שחורים יגיעו אל הסניף "תוך 3-4 ימים בלבד" ושאין מה לדאוג. לאחר 4 ימים לא הרגשתי מוטרד מדי אך רציתי לברר איך מתקדם העניין. התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם מ-10 בבוקר ועד 8 וחצי בערב ואף אחד לא עונה.
לא וויתרתי והאמנתי שמדובר במקרה, ובדרך לא דרך השגתי את המספר של הטלפון בעמדת המכירה של הסלולר בסניף ראשון לציון. שוב ענה לי יגאל ואמר שהוא מצטער כמובן שלא עדכנו אותי בפרטים, אבל בגלל החוסר במלאי יגיע רק מכשיר אחד לסניף וזה יקרה ביום שלמחרת, והמכשיר השני יגיע במהלך השבוע הבא. הבנתי את המצב ולאחר שהובטח לי שיחזרו אלי, חיכיתי ליום למחרת. כמובן שאף אחד לא התקשר. אז נאלצתי להתקשר שוב על מנת לשאול מה מתקדם. הפעם ענה לי אסף, שאמר שבמאה אחוז המכשיר יגיע עד הערב ושאין לי מה לדאוג, הוא עוד יתקשר אליי לומר לי שהמכשיר הגיע. גם הפעם אף אחד לא התקשר עד שאני התקשרתי ואז כמובן אסף אמר לי שגם היום זה כבר לא ייצא לפועל, אבל במאה אחוז שביום שישי המכשיר הראשון יגיע.
הסיפור חוזר על עצמו גם ביום שישי כשגם הנציגה ליאור מבטיחה הבטחות שווא. באותו יום שישי גם הוריי הגיעו לסניף בעצמם על מנת לבדוק מה קורה עם זה וגם אז הבטיחו להם, "עד יום ראשון יגיע אחד המכשירים, הסיבה להתעכבות הפעם היא שניסו לשלוח אלינו מכשיר שאריזתו פתוחה".
גם היום, יום ראשון 1.1.2012 אף אחד לא טרח להתקשר ולומר מה הסטטוס של המכשירים.
התקשרתי בפעם הראשונה בצהריים, ענה לי אסף שאמר בבטחון מלא "היום יגיעו שני המכשירים! לקראת הסגירה" כששאלתי אם גם הם יהיו פתוחים או משומשים הוא אמר שאין לו מושג על מה אני מדבר, על אף שהוא זה שאמר להוריי שהתכוונו לספק לנו מכשירים פתוחים.
אז לאחר השיחה הזאת, התקשרתי שוב ב-8 בערב, נאמר לי שהגיע מכשיר אחד והשני בדרך, ממש עוד רבע שעה. חיכיתי עד 9 בערב כמובן מבלי שליאור תחזור אליי. התקשרתי שוב וליאור אמרה שהיא בדיוק התכוונה להתקשר אליי. שני המכשירים הגיעו לסניף ואתה מוזמן לבוא לאסוף אותם. הגעתי לסניף ממש לפני הסגירה. אריזות שני המכשירים שליאור הציגה לי היו פתוחות, עם טביעות אצבעות רבות על המכשירים, שריטות על "מגני המסך" שאמורים לבוא על כל מכשיר חדש עם מסך, סוללה אחת הייתה חצי טעונה והשנייה מרוקנת במלואה. כששאלתי את ליאור האם כך המוצרים אמורים להיות מסופקים, היא אמרה שכן.

אז מה היה לנו?
חריגה של 4-5 ימים מהזמן שבו הובטח לנו לקבל את ההזמנה שלנו.
תשלום של 6800 שקלים בשביל מוצרים לא חדשים בלשון המעטה.
אינספור הבטחות שווא.
למעלה מ-10 שיחות טלפון שירדו לטמיון.
חוויית קנייה הכי מעליבה ומזלזלת שחוויתי.
תחושה של "עבודה בעיניים"
וחוסר איכפתיות מעגמת הנפש שנגרמה לי כלקוח.
את העסקה הזאת אני אבטל מחר, משום שהיום כשניסיתי לבטלה, ליאור הסבירה שכבר אין קופות.
בהום סנטר אני לא אקנה יותר בחיים שלי ואשכנע כל אדם אחר שמתכוון לקנות שם בורג פיליפס לקנות במקום אחר במחיר פי 8 יותר גבוה.
אני מרגיש שביזיתם אותי כלקוח, ניצלתם את הסבלנות והזמן שלי, ואף אחד לא הראה שום סימן של התנצלות או הכרה במצב המעצבן והלא צודק הזה.
אשמח אם תגיבו לעניין זה ברצינות.
תודה.

*********סוף המכתב************
עוגמת נפש סוג הנזק :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה בן צור-מ.שרות לק שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתכם נשלחה לברור במח' סלולר אצלנו .
מהברור עולה כי, הנושא בא על פתרונו עוד בשבוע הראשון של החודש.
להלן תשובת מח' סלולר:
לקוח אסף את המכשירי אייפון 4 שסופקו עבורו בסניף ראשל"צ, כולל 2 מגיני מסך ו-2 פרוטקטורים, בנוסף רכש עוד מכשיר אייפון 4S!

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה