פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת זיכוי מכרטיס אשראי - חוסר מענה טלפוני ללקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג באר שבע כתובת:
מרכז ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/1/2012 רכשתי לבני נייד בשווי 1018 .98 העבירו לי את הכרטיס פעמיים בטעות משום שהייתה קופאית שלא הבינה דבר בכרטיסי אשראי חברתה נסתה לעזור לא הצליחה ערבו את הקופה הראשית והמתנתי יותר מחצי שעה בתור כשהן מטרטרות אותי מאחת לשנייה קיבלתי הודעת זיכוי.
מיום ראשון ועד היום אני מנסה להשיג אותם במענה טלפוני ללא הועיל הם פשוט לא עונים לטלפונים בכל הסניפים אין מענה אנושי.
שלא לדבר על עובדים לא בקיאים וחוסר אחריות מצידם להתייחס ללקוחות שלהם אני לא חושבת שאי פעם אני אקנה משם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יש לשפר את היחס שלהם כלפי הצרכנים להעסיק עובדים בקיאים ואנשים שיענו לטלפונים . פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה בן צור- מנהלת שר שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
מבלי להכנס לעובדות הנטענות ע"י הצרכנית, רשת הום סנטר, כמי שמייחסת חשיבות רבה לרמת השרות ויחס העובדים ללקוחותיה, מצרה על תחושותיה.
מברור עם הסנטר עולה, כי מדובר בטעות, בתום לב, של הקופאית שתוקנה.
אנו מתנצלים על זמן ההמתנה שנדרש .
לקחנו לתשומת ליבנו את המקרה ונעשה מצידנו את המאמצים על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד.
נשמח לשוב ולראות את הצרכנית, הגב' כהן לזר עדנה, בחוג לקוחותנו.
בברכה,
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה