אורנה בן צור- מנהלת שר |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
מבלי להכנס לעובדות הנטענות ע"י הצרכנית, רשת הום סנטר, כמי שמייחסת חשיבות רבה לרמת השרות ויחס העובדים ללקוחותיה, מצרה על תחושותיה.
מברור עם הסנטר עולה, כי מדובר בטעות, בתום לב, של הקופאית שתוקנה.
אנו מתנצלים על זמן ההמתנה שנדרש .
לקחנו לתשומת ליבנו את המקרה ונעשה מצידנו את המאמצים על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד.
נשמח לשוב ולראות את הצרכנית, הגב' כהן לזר עדנה, בחוג לקוחותנו.
בברכה, |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|