פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכשיר עבודה באחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון שבעת הכוכבים הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מברגה נטענת שרכשתי בסניף הום סנטר שבעת הכוכבים בהרצליה שבקה תןך כדי עבודה בבית כשהאחרויות בתוקף. בתאריך 11.12.11באתי עם המכשיר לסניף ובקשתי להחליפה. נאמר לי שלא ניתן להחליפה אלא לשלחה לתיקון שעשוי להמשך עד שלושה שבועות. לא עזרו הסברי שאני ממש באמצע עבודה בבית ושאני זקוק למברגה. היום - 19.1.12 - התקשרתי לסניף לשאול בשלומה של המברגה, שכן עברו כבר חמישה שבועות. לאחר המתנה של כ5 דקות למענה בשירות לקוחות ענתה מירי שהודיע לי שהמברגה טרם חזרה מתיקון ואולי בשבוע הבא. ציינתי בפניה שעברו כבר חמישה שבועות והיא טרחה להודיע לי שלא מדובר בשלושה שבועות אלא שלושים ימי עבודה. ציינתי שחלפו כבר שלושים וחמישה ימי עבודה אך הדבר לא הרשים אותה במיוחד. היא חזרה וענתה שהיא מקווה שיחזור מתיקון בשבוע הבא. הפרוייקט בבית עדיין מחכה לסיום ואני תוהה האם הזמן שהמכשיר מבלה בחברה לצורך תיקון (להערכתי הבלתי מקצועית תיקון שכזה עורך כ45 דקות גג) מתווסף לשנת האחריות או נכלל בתוכה. עניתם נכון - אינו מתווסף לתקופת האחריות אלא נכלל בתוכה.
בוז גדול ורעשני להום סנטר.
כספי, עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
החלפת מכשיר עבודה שהתקלקל ואשר תחת אחריות בחדש בחנויות "עשה זאת בעצמך" פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה