אי החלפת מנורת חרום |
נושא התלונה: |
יום שני 23 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
סניף ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני מספר חודשים רכשתי מנורת חרום במבצע של חברת יונדאי, תאורה נטענת, במבצע בסך 99 שקלים. לא השתמשתי במוצר עד לפני מספר ימים כשהיה הפסקת חשמל הוצאתי את המנורה ולהפתעתי גיליתי שמכסה הפלסטיק של הנוריות סדוק, ניגשתי לסניף הום סנטר שבו קניתי את המוצר, ובשרות לקוחות עמדה בחורה בשם מאיה שהיתה מאוד לא נחמדה בלשון המעטה, ולא הועילה לשמוע את הסברנו אלא אמרה שהום סנטר כבר לא עובדים עם החברה והם לא יחליפו לי את המוצר, לטענתה התייעצה עם המנהל התורן והוא אמר שלא יחליפו לי, לצערי זו התנהגות בוטה, הבעת חוסר סבלנות ללקוח, ואני מבקש לפצות אותי ולהחליף לי את המוצר או במקביל לזכות אותי על הסכום, אינני יודע אם אכנס שוב לסניף שבו מתנהגים בצורה כל כך לא נעימה,
תודה ובברכה איתן
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת מוצר או לחילופין זיכוי על המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|