פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מנורת חרום נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סניף ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני מספר חודשים רכשתי מנורת חרום במבצע של חברת יונדאי, תאורה נטענת, במבצע בסך 99 שקלים. לא השתמשתי במוצר עד לפני מספר ימים כשהיה הפסקת חשמל הוצאתי את המנורה ולהפתעתי גיליתי שמכסה הפלסטיק של הנוריות סדוק, ניגשתי לסניף הום סנטר שבו קניתי את המוצר, ובשרות לקוחות עמדה בחורה בשם מאיה שהיתה מאוד לא נחמדה בלשון המעטה, ולא הועילה לשמוע את הסברנו אלא אמרה שהום סנטר כבר לא עובדים עם החברה והם לא יחליפו לי את המוצר, לטענתה התייעצה עם המנהל התורן והוא אמר שלא יחליפו לי, לצערי זו התנהגות בוטה, הבעת חוסר סבלנות ללקוח, ואני מבקש לפצות אותי ולהחליף לי את המוצר או במקביל לזכות אותי על הסכום, אינני יודע אם אכנס שוב לסניף שבו מתנהגים בצורה כל כך לא נעימה,
תודה ובברכה איתן
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מוצר או לחילופין זיכוי על המוצר פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה בן צור- מ.שרות ל שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
הלקוח פנה גם אלינו וקיבל מענה:
"ראשית, אנו מצרים על הרגשתך עת ביקורך בסנטר ראשל"צ.
בפנייתך, לא ציינת את קוד הפריט המדובר ובאיזה תאריך נרכש.(אין חשבונית קניה)
יחד עם זאת, באריזת המוצר צורפה תעודת אחריות של הספק נותן השרות
באפשרותך לפנות ישירות למעבדת השרות של המשווק. אין אחריות על שבר"
חשוב לנו לציין כי עובדת הסנטר דיברה באדיבות ופעלה לפי נוהלי הרשת.
לשרותכם בכל עת.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה