פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תספורת חדש לא תקין נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
זכרון יעקב כתובת:
קניון מול זכרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בהום סנטר מול זכרון מכשיר תספורת וכשניסיתי להפעילו הסתבר שהוא לא פועל - לא חותך בכלל. החזרתי את המכשיר לחנות ושם נמסר לי שישלח לתיקון ותוך שלשה שבועות עד חודש אקבל תשובה. כל ניסיונותי לקבל מכשיר חדש במקום ושהום סנטר יפתרו את הבעיה מול הספק או היצרן לא צלחו, שירות גרוע ומדיניות לא הגיונית של הום סנטר.
החלפת המכשיר בחדש תקין במקום או זיכוי כספי באמצעי תשלום כפי ששולם פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה בן צור- מנהלת שר שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
מתוכן הפניה, לא ברור מתי נרכש המוצר.יחד עם זאת,היות ונעשה שימוש במוצר ומדובר במוצר טיפוח ,,הוצע ללקוח בסנטר זכרון ,לשלוח לבדיקת הספק, משווק המוצר.
חשוב לנו לציין כי, מוצרים, כמו גם מכונת התספורת שרכש הלקוח, אשר נמכרים עם תעודת אחריות, מקבלים שרות, במידת הצורך, במעבדת שרות של הספק משווק המוצר.
מברור עם הסנטר עולה כי, מדובר במוצר של הספק "ברימאג".
בסנטר פעלו עפ"י הנהלים.
לאור האמור לעיל,לברורים וקבלת שרות, ניתן לפנות לשרות הספק
בטל' 1700700909 או לחילופין להשאיר את המוצר בסנטר ואנו נשלח לבדיקה/תיקון לספק.
לשרותכם בכל עת.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה