פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית כיסא מחשב (כיסא תלמיד הולנדי בצבע אדום) נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קנינו כיסא בהום סנטר בנוסף לציוד נוסף ועשינו משלוח. הכיסא הגיע מספר ימים אחכ והרכבנו את הכיסא לאחר מספר ימים ... בפעם הראשונה רק הסתכלנו על החלקים של המושב וראינו שמסגרת הכיסא היתה נראית שבורה אך הם טענו כי זה החיבור וזה בסדר יום למחרת שוב ישבנו להרכיב את החלקים ומיינו אותם וגילינו לאכזבתנו שישנם חלקים חסרים ולא ניתן להרכיב... בתשובה נאמר לנו להביא את הכיסא. אך משאין לנו רכב ולכן גם ביצענו משלוח הגיע אלינו השליח והוא מסר את החלקים אך שוב לא את כולם ואני ניגשתי אליהם לסניף באופו אישי והם פירקו מכיסא אחר חלקים בטענה שאלו החלקים, למרות שאמרתי לו שלא נראה לי שזה אותו הדגם... בנוסף הציעו לי פיצוי של חמישים שקלים. כשחזרתי הבייתה יום למחרת ניגשתי שוב להרכיב את הכיסא וכמובן שהרומן לא הסתיים... והחלקים לא תאמו כלל את הכיסא שברשותי... זו עוגמת נפש שאין כדוגמתה!!!! הובטח לי שאמור להגיע כיסא בזמן לא ידוע והם ירכיבו אותו וישלחו אותו אליי... הפיצוי הוא יריקה בפרצוף לעומת העוגמת נפש שעברנו ואת הכיסא עוד לא ראינו!!! אנו דורשים כעט את הכיסא ובנוסף פיצוי הולם יותר מחמישים שקלים כך שיכסה בנוסף גם את ההוצאות על הנסיעות הטלפונים הרבים וההמתנה ועוגמת הנפש שחווינו!!! התחושה של הזילזול בלקוח חמורה ביותר!!!

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה בן צור- מנהלת שר שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
על מנת שנוכל לבדוק את נושא הפניה, לודא על איזה פריט בדיוק מדובר ובאיזה סנטר נרכש,אנא שלחו לי את חשבונית הקניה.
תודה
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה