פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום- גזיבו *2 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה9.4.12 רכשתי שני מערכות גזיבו (צילייה על עמודים) מהום סנטר סניף רעננה (אזוה"ת), כשמנהלת החנות ציינה בעת הרכישה כי יש על המוצר שנה אחריות.
הגעתי עם חבריי לחוף בכנרת וכשסיימנו להקים את הגזיבו שמנו לב שהמוצר פגום- היתדות והעמודים המתחברים אחד לשני מתפרקים וסדוקים בכל מיני מקומות (בלי קשר מדובר במוצר שאיכות החומרים שלו זולה מאוד). לאחר דקות ספורות שני הגזיבו אשר הרכבנו התפרקו וכל העמודים והיתדות -נפלו לקרקע.
החזרנו את המוצר לאריזתו.
עוד לא עברו שבועיים מקניית המוצר ניגשנו לחנות על מנת להחזיר את המוצרים הפגומים (להזכירכם מדובר ב2 גזיבו), מנהל החנות שהיה במשמרת סירב בכל תוקף להקשיב, ציין שפתחנו את המוצר וכי נהרס מהשימוש שלנו ואף ציין כי אין אחריות על המוצר בכלל.
אותו מנהל (בשם ג'קי) המליץ לפנות לשירות הלקוחות של הום סנטר- פניתי לשירות הלקוחות של הום סנטר שם ענתה לי גברת בשם דבורה אשר אמרה שהיא תבדוק את העניין. לאחר יממה חזרה אלי דבורה ואמרה שדיברה עם ג'קי (אותו מנהל שלא רצה לזכות כלל,אפילו לא להחליף או לתקן) אשר טען את אותו דבר ולכן גם דבורה סירבה לזכות או לתת איזשהו שירות חלופי לנושא, יש לציין כי לאורך כל השיחה למרות הטיעונים שלי ניסתה ל"נפנף" אותי ולא ממש קיימה דו שיח.
לסיכום, מדובר במוצר זול מבחינת חומרים(עלות כל גזיבו היה 250 ש"ח), המוצר כבר היה פגום וברגע ההרכבה כבר היה סדוק ורעוע ולא החזיק עומד יותר מכמה דקות ספורות. האחריות שהמנהלת הבטיחה פתאם לא קיימת, אני מעוניין בזיכוי כספי זה לא הגיוני שמכרו לנו מוצר פגום שלאחר כמה דקות נשבר והתפרק (2 כאלה) נרצה זיכוי ולא תיקון כי מוצר כזה פגום וזול יתפרק בטוח גם בפעם השניה.
אודה לעזרתכם,
אייל.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי עבור 2 המוצרים פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה