מוצר פגום והתנגדות להחלפה מצד מנהל הסניף מיכאל |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
בילו סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי ערסל זוגי של חברת "עידן" תוך זמן קצר הרצועות נפרמו, בפעם הראשונה החליפו בלי בעיה, גם המוצר הזה נפרם וכשנגשתי להחליף - התנגדו בתוקף מאחר ולא הייתה לי קבלה, זאת למרות שהקופאית הראשית זיהתה וזכרה שרכשתי את המוצר ושהוחלף זמן מה לפני, כמו כן הייתה מדבקת ברקוד עם מחיר על האריזה.
מיכאל המנהל התנהג בגסות רוח ובאי לקיחת אחריות על מוצר פגום שנמכר בסניף, בושה למיכאל לסניף ולרשת!
אציין עוד שלאחר כ 20 דק' הגיע במקרה מנהל אזורי לסניף וכשהעלתי את הטענה הוא מיד יתקשר לספק קיבל אישור להחליף ותוך דקות הוחלף לי המוצר בחדש.
אז כל הכבוד ליניר מנהל האיזור.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|