פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע - החזר כספי נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סגולה פ"ת כתובת:
הום סנטר דיל פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קיניתי מאוורר גדול 18" בסכום של 160 ש"ח בחברת הום סנטר דיל בפ"ת לאחר הרכבתו הפעלנו אותו ובאמת הוא היה מצויין בהתחלה לאחר כשלושה ימים הוא החל לעלות עשן וריח של פסטיק שרוף והפלופלו הסתובב לאט מאוד ישר הוצאנו אותו מהחשמל לפני שיהיה נזק יותר גדול לקחנו אותו והבאנו אותו לסניף הגענו לקופה הראשית היא קראה לאיזה שהוא אחראי הוא אמר אוקי אני ישלח לתיקון אמרנו לו כי אנחנו לא מעוניינים בתיקון מדובר במאוורר שלא פעל וחדש הוא אמר אין כאלו לא נישאר אני חייב לשלוח למעבדה וזה לוקח 30 יום?! (בכל חברה רגילה המתנה הינה שבועיים או היו מחליפים לנו או נותנים את הכסף חזרה) ראינו שאין עם מי לדבר הסכמנו לחכות 30 יום לאחר כ-3 שבועות בעלי ניגש לסניף לראות מה קורה עם המאוורר היה מנהל אחר ולהפתעתו גילה שהמאוורר לא נשלח כלל לשום מעבדה או בדיקה והוא עומד בחדרון קטן של הקופאית הראשית המנהל אמר לבעלי בזלזול לא היה לי נהג שיקח אותו למעבדה ותיצטרך לחכות עד 30 יום כפי שאמרנו לך בעלי ממש התעצבן ואמר לו שהוא יגיע בעוד 30 יום במידה ולא יהיה תשובה לוקח מאוורר חדש לאחר 30יום התקשרו אלי להגיע לקחת את המאוורר, הגענו הקופאית הראשית הוציאה את המאוורר ושמה לנו אותו בחלקים על שולחנה הראש העמוד הרגל וזה היה עם שיפשופים וליכלוך וסימני נעלים שעלו על הרגלית שלו הקיצר הביאו לנו מאוורר מפורק ולא שלנו אלה אחד אחר ישן מהמחסן שלהם לאחר צעקות הגיע בחור צעיר עוד אחראי ואמר מזה ככה קיבלתם אותו בסדר תיקחו מאוורר אחר ואמר לנו שעם היה מקבל את המאוורר באותה צורה היה מתעצבן באותה צורה והקופאית הראשית אמרה שהמאוורר הגיע וראתה איך הוא ניראה פנתה למנהל הסניף בטענה איך היא תיתן אותו ללקוחות בצורה הזאת זה ממש חוצפה נכון שנתנו לנו להחליף אבל כל המאווררים מעל 250 ש"ח ואין בכוונתו לקחת מאוורר יותר יקר לאחר העוגמת נפש אני דורשת שיזכו את הכרטיס האשראי שלנו בסכום שניקנה המאוורר
אנחנו לקוחות די ותיקים שם קנינו לחג הפסח שהיה מס' מוצרי חשמל והשירות שניתן לנו שהוא פשוט זוועה וגועל נפש לכל לקוח שיהיה הכסף שלנו לא נקטף בעצים שהם מזלזלים בו כל כך
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי לכרטיס האשראי שלנו במקום הזיכוי הניתן לאחר זלזול שכזה פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה בן צור מנהלת שרו שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
הלקוח רכש את המוצר ביום 27/10/11
במסגרת האחריות על המוצר, ניתן אך ורק לתקנו ולא להחליפו.
בסנטר קיבלו את בקשת הלקוח לקבל זיכוי על המוצר.הלקוח ביקש החזר כספי.
לפנים משורת הדין, אישרנו ללקוח לקבל החזר כספי על המוצר.
בברכה,
תגובה:
הלקוח יגיע לסנטר עם הזיכוי והחשבונית ויקבל החזר כספי במקום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה