|
|
|
|
|
|
פירסום מוצרים במבצע אך אין את אותם המוצרים |
נושא התלונה: |
שבת 19 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.05.12 הגעתי לסניף הום סנטר באשקלון בעקבות מבצע שפורסם עיתון סופ"ש.
יש לציין כי הגעתי לסניף במוצ"ש בדיוק כשנפתח, ובכניסה לחנות הופיע שלט גדול עם פירסום המצבע והמוצר (ארון שתי דלתות מפסטיק).
כאשר ביקשתי מעובד הום סנטר את המוצר בכדי שאוכל לרכושו, נאמר לי כי המוצר אזל.
נדהמתי לגלות שהמוצר אזל מאחר ובכניסה לחונות מופיע שלט בכניסה עם המבצע ביחד עם המוצר.
מדוע ממשיך הפירסום בחנות כולל המוצר עצמו כאשר בפועל אינו במלאי ולא ניתן לרכושו?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לרכוש את המוצר במחיר המבצע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|