פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע בקבלת כרטיס חבר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מתחם תל חנן נשר כתובת:
תיאור הבעיה:
אני איש רכש חדש בחברת ק.א.א הרכבות שמבצע מידי פעם קניות בהום סנטר
למנהל שלי יש כרטיס חבר מ2002 שבו ביצעתי את הקניות עד היום,בקנייה האחרונה אמרו לי שצריך לחדש את הכרטיס אמרתי בסדר ושאלתי האם אפשר להוציא כרטיס גם בשבילי אמרו לי שצריך להביא מסמכים שהחברה מייפה את כוחי לשימוש וכל מיני ניירת כדי שיהיה לי שני כרטיסים חדשים..אחרי שסגרתי את כל הטיפול עם הניירת שגם היה בזבוז זמן בשבילי אמרו לי שזה לוקח זמן לבוא עוד חודש,אמרתי בסדר ובאתי חודש לאחר מכן והעובדת שאחראית על תחום הכרטיסי חבר מועדון שמה לודמילה אמרה לי שזה לא מוכן לבוא עוד חודש וככה זה נמשך 3 חודשים..היום קיבלתי את הכרטיס מועדון שלי אחרי שרדפתי אחרי העובדת שהיא נמצאת בהפסקות לא מוגדרות ככה שקשה לתפוס אותה,,היא אמרה לי שהכרטיס שלי מוכן...שבאתי לקחת את הכרטיסים שלי ושל מנהל החברה היא אמרה לי שיש רק כרטיס אחד ושאי אפשר להוציא עוד כרטיס עכשיו,
שאני צריך לבוא עוד חודשיים עם בקשה מחדש להוציא כרטיס למנהל שלי ולהתחיל את כל הטיפול הזה מחדש,
מכך יוצא שאחרי 3 חודשים של רדיפה אחרי הום סנטר יש לי כרטיס חבר מועדון אחד וביטלו לי כרטיס אחר...גם יש לציין שבאתי להתלונן אצל המנהל הוא אמר לי שלודמילה "האחראית על הכרטיסים היא לא מגוף הום סנטר" ולכן אף אחד לא אחראי עליה..מכך היא עושה מה שהיא רוצה ככה אני מסיק
בסוף אין למי להתלונן ואין עם מי לדבר ואני צריך לחכות חצי שנה בשביל שיחזירו לי את הכרטיס המקורי של המנהל
עוד 3 חודשים לבוא לבקש כרטיס חדש ועוד 3 חודשים עד שהכרטיס באמת יגיע...
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפטר את העובדת ולשים מישהי אחראית פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה