פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מת"ם כתובת:
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף בשעות הבוקר המאוחרות על מנת לרכוש אביזרים לבית וכן פיתרון לבעיית האובש בקירות הבית וצבע לחדר הילדים הדוחה אובש ופטריות.זמני היה מוגבל מאוד היות והייתי צריכה לשחרר את ילדי מהגן ונותרו לי 45 דקות יקרות על מנת לרכוש את הצבעים להערכתי זמן יותר ממספיק.זו לא קניית הצבעים הראשונה שלי למרות היותי אישה וכן אני נוהגת לצבוע בעצמי.הגעתי לעמדת הצבעים הסברתי לעובדים בעמדה בידיוק את רצוני בצורה אדיבה ביותר את בעייתי החומר לאובש פתרתי תוך שניות ובקשתי לצבעים הייתה הראשון בקשתי 2 ליטר ומהשני ליטר ..והדגשתי ליצור את הצבעים מצבע דוחה פיטריות ואובש!!!.
ואז התחילה מסכת בזבוז הזמן: "עדיף שתקחי 4 ליטר במקום 2 זה יותר זול" עניתי שאינני רוצה ! אבל לא חבל? ענה העובד ? התחננתי אליו למלא את בקשתי כיוון שזמני יקר.כאשר הבנתי שלא אצא מזה נכנעתי ל 4 ליטר. וכאשר היגיע זמנו של הצבע השני אותה פרשה של 4 או 5 (אינני זוכרת במדויק) במקום 2 .גם לזה נכנעתי למרות שאין לי צורך בכמיות כאילו רק שיעשה מהר!! לאחר שעורבב הצבע השני הסתכלתי וראיתי שזה לא הסוג דוחה פיטריות ואובש!!!. אמרתי לעובד מדוע לא סיפק לי את מה שבקשתי.תגובתו "למה את מתעצבנת?בהתחלה היית יותר נחמדה!"
אני רוצה להדגיש שסביב היו 3 גברים שהביטו על הסיטואציה. ואחד מהם העיר לעובד ואמר לו שיש לי את כל הסיבה לכעוס כיוון שהם לא ממלאים את בקשתי!בנקודה זו נגמרה סבלנותי וזמני נטשתי את העגלה עם כל הקניות והלכתי לדרכי.
נעלבת ומושפלת!!!!!!!!!!!!!
בזבוז זמן לחינם סוג הנזק :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה