|
|
|
|
|
|
שרות גרוע ואי-מענה לפניות בכתב |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשנים האחרונות קיבלתי כמה פעמים שרות גרוע בסניף המקומי של הום סנטר. בשנים הקודמות טיפלה בפניותי מנהלת שרות הלקוחות אורנה בן-צור. בשנה האחרונה פניתי מספר פעמים לגברת בן-צור ולמנכ"ל אהרן מידן אבל הם מסרבים להשיבני בטענה שכבר השיבו לי בעבר על תלונות דומות. הבעיה היא שהשרות הסניף שלהם אינו משתפר ואפילו נהיה יותר גרוע. בית עסק חייב להשיב לפניות לקוחותיו בכתב. אודה לכם על התערבותכם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מענה על פניותי והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|