התנהלות הזוייה של הום סנטר ברכישת נייד גלקסי S2 |
נושא התלונה: |
יום ראשון 05 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בס"ד
בתאריך 8/1/12 רכשתי לבני החייל מתנה ליום הולדתו מכשיר גלקסי S2.
1/7/12 המכשיר החל לעשות בעיות, הוא עבד אבל לא קרא את הסים.
בני החייל משרת בקציעות בחייל גבעתי. חייל ביחידה אמר לו שהוא יסדר לו ולכן פתח את המכשיר וניסה לתקן. מאחר ולא הצליח בני חזר הביתה בתאריך 7/7/12 ונתן לי אותו לתיקון.
ניגשתי להום סנט ונתתי אותו לתיקון, לאחר כשבועיים נאמר לי מאחר והוא נפתח עליי לשלם 300 ש"ח, שוחחתי עם יקיר מהמעבדה ולאחר דין הדברים הסכים לעשות לי הנחה 10%. לצערי היום כמעט לאחר חודש הום סנטר מחזירה לי את המכשיר עם אותה התקלה בטענה שלא הצליחו לתקנו ובנוסף לכך גבתה מכרטיס האשראי שלי 350 ש"ח.
התנהלות ממש מקוממת, המכשיר עדין באחריות היצרן. בני החייל תקוע ללא מכשיר נייד.
עשיתי עשרות ואפילו מאות טלפונים להום סנטר וכן למעבדה ושוחחתי מס' רב של פעמים עם יקיר. ולצערי נשארתי גם עצבנית, גם ריקנות בכיס (350 ש"ח) וגם ללא מכשיר
|
דורשת לקבל מכשיר חדש באם לא יכולים לתקן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|