פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות הזוייה של הום סנטר ברכישת נייד גלקסי S2 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד
בתאריך 8/1/12 רכשתי לבני החייל מתנה ליום הולדתו מכשיר גלקסי S2.
1/7/12 המכשיר החל לעשות בעיות, הוא עבד אבל לא קרא את הסים.
בני החייל משרת בקציעות בחייל גבעתי. חייל ביחידה אמר לו שהוא יסדר לו ולכן פתח את המכשיר וניסה לתקן. מאחר ולא הצליח בני חזר הביתה בתאריך 7/7/12 ונתן לי אותו לתיקון.
ניגשתי להום סנט ונתתי אותו לתיקון, לאחר כשבועיים נאמר לי מאחר והוא נפתח עליי לשלם 300 ש"ח, שוחחתי עם יקיר מהמעבדה ולאחר דין הדברים הסכים לעשות לי הנחה 10%. לצערי היום כמעט לאחר חודש הום סנטר מחזירה לי את המכשיר עם אותה התקלה בטענה שלא הצליחו לתקנו ובנוסף לכך גבתה מכרטיס האשראי שלי 350 ש"ח.

התנהלות ממש מקוממת, המכשיר עדין באחריות היצרן. בני החייל תקוע ללא מכשיר נייד.

עשיתי עשרות ואפילו מאות טלפונים להום סנטר וכן למעבדה ושוחחתי מס' רב של פעמים עם יקיר. ולצערי נשארתי גם עצבנית, גם ריקנות בכיס (350 ש"ח) וגם ללא מכשיר
דורשת לקבל מכשיר חדש באם לא יכולים לתקן סוג הנזק :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה