|
|
|
|
|
|
רכישת גנרטור |
נושא התלונה: |
יום ראשון 05 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קרית שמונה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.8.12 רכשתי גנרטור תאורה קטן מהום סנטר קרית שמונה על מנת להשתמש בו בשטח לאותו שבוע בערב הראשון ניסינו להדליק את הגנרטור וללא הצלחה רק לאחר כ- 20 דקות נסיון הצלחנו להדליק אותו הגנרטור דלק בדיוק 10 דקות וכבה ניסינו שוב ולאחר כמה נסיונות נקרע החוט של הגנרטור למחרת הגענו לסניף והסברנו את הבעיה אני מבקשת לציין שמנהל הסניף התנהג אלינו באדיבות והסכים להחליף את הגנרטור לאחר התייעצות עם הספק ואיש מקצוע ניסה להדליק אותו בסניף ולאחר כמה נסיונות הצליח להדליקו ביום שני בערב ניסינו להדליק שוב את הגנרטור החדש הצלחנו והוא דלק שוב כמה דקות וכבה
למחרת ביום שלישי הגענו לסניף בקרית שמונה והבהרנו שאנחנו לא רוצים את הגנרטור משום שקנינו אותו רק לשבוע זה לשטח ומאחר שאני לא נהינתי ממנו ביומיים האחרונים אין שום סיבה שאקח אותו או אתקן אותו הם סירבו לזכות אותי או לתת לי כסף חזרה בטענה שצריך לשלוח אותו לספק לבדיקה ולתיקון,
לא יתכן ששני גנרטורים מאותו סוג יהיו פגומים אלא אם כן הדגם הזה מראש לא מוצלח קוד פריט הגנרטור הינו 3038905645 לכן אני פונה לפניות הצבור להחזיר לי את כספי בסך של 800 ש"ח מיותר לציין על העוגמת נפש שנגרם לי
שלא נהניתי גם מהנופש וגם מהמכשיר ושבמקום לטייל באיזור נאלצתי לבלות את ימי בסניף הום סנטר בבקשה להחזרת הגנרטור
אשמח לקבל את תשובתכם
בתודה מראש
חיים יעל
נייד לבירורים 050-3573090
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|