פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס הולם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
16.8.2012


לכבוד: הנהלת הום סנטר
מרכז שירות לקוחות.



הנדון: מנהלת קופה ראשית , במשמרת ערב בתאריך ה- 15.8.2012 , בסניף הום סנטר , אור- יהודה.

אמש, בתאריך ה- 15.8, רכשתי מגהץ בסניף הום- סנטר דיל בפ"ת. הגעתי לביתי , בדקתי את המגהץ והוא איננו לשביעות רצוני. אני לא מעוניינת במכשיר זה.
מכיוון שהסניף הקרוב ביותר לאזור מגוריי נמצא באור- יהודה , ניגשתי לסניף זה בכדי להחליף את המוצר.
שירות הלקוחות שנתקלתי הו היה אחד הדברים המזעזעים והחמורים ביותר שנתקלתי בהם מימיי. האטימות של האישה שישבה שם וחוסר הרצון שלה לעבוד ולענות לצרכי הלקוח (במקרה זה אני ) היה מופגן ובלתי ניתן לערעור ,זה הדרדר למצב שבו היא העזה להעיר לי על כך שאני חושבת ש:
"אני יפה אז מגיע לי הכל"
וזה ציטוט מפי מנהלת של סניף מרכזי של החברה שלכם. בושה וחרפה.
ניקח בחשבון את העובדה שרכשתי את המכשיר שעתיים בלבד לפני שהגעתי להחזירו , בצירוף הקבלה, היא סירבה בכל תוקף להחליף או לקחת את המוצר. כשביקשתי לשוחח עם המנהל האחראי , הוא גם כן בכלל לא טרח לשמוע את הדברים שלי והחליט שהוא איננו מוכן להמיר את המוצר .מכיוון שהמוצר נרכש בפ"ת ולא בסניף שלהם. הטמטום לא יודע גבולות, ולכן כל שנותר לי לומר הוא ששירות הלקוחות של החברה שלכם הוא בדיחה !! ובדיחה גרועה מאד במקרה הטוב.
אני מודיעה לכם בזאת שמכתב זה יפורסם בכל אמצעי תקשורת אפשרי, פייסבוק, טוויטר, YNET, גלובס וכל מקום אחר שאראה לנכון.

ע"פ חוק , החברה שלכם מחויבת להחזיר לי את כספי חזרה במידה ואני מחזירה את המוצר תוך 3 ימים. ובכן ,עברה יממה ואינני רוצה להחליף את המכשיר אני דורשת את כספי חזרה באופן מידי!!!!!!!!!!
גילה פורז

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה