פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רהיטים שהגיעו שבורים- אי קבלת מענה ויחס מצד הסניפים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מחודש רכשתי בסניף קרית חיים של הום סנטר 3 רהיטים- ספה, ארון ושולחן. ביקשתי להעביר את הרהיטים האלו לירושלים-עיר מגורי ונענתי שאין כל בעיה. לאחר תלאות רבות מול סניף ירושלים ונסיון להשיג את הרהיטים שהזמנתי, ( שלא לדבר על שירות ירוד ) הגיע סוף סוף היום המיוחל בו הרהיטים נשלחו לביתי. עם ההגעה לביתי המוביל הביא את הספה והשולחן( סגורים בקרטון) ומסר לי כי הארון שבור ולכן אין טעם שיעלה אותו לדירתי. לאחר שיחה עם מנהל הסניף והתעקשות חריפה מצידי, הושג לי ארון אחר יום למחרת. עם זאת כיומיים לאחר מכן, כאשר הזמנתי מרכיב שירכיב לי את הספה שנשלחה לביתי, הסתבר כי גם היא הגיעה לביתי שבורה. שוחחתי עם סניף ירושלים וביקשתי כי מנהל הסניף או מישהו מטעמו יחזור אלי- אך הדבר לא קרה. התקשרתי שוב באותו היום ונעניתי על ידי נציגה כי ינסו להזמין לי ספה חדשה אך היא לא יודעת אם בכלל היא עוד קיימת במלאי וכי המנהל יחזור אלי עד סוף היום. 4 ימים לאחר מכן כאשר איש לא חזר אלי, התקשרתי שוב לסניף- ונענתי כי המנהל איננו. במקומו ענה לי סגן המנהל שלא ממש ידע במה מדובר וניסה "לנפנף אותי". לאחר שככל הנראה שוחח עם מנהל הסניף, עדכן אותי כי זו לא ממש בעיה או אחריות של סניף ירושלים מאחר והזמנתי את הרהיטים בחיפה ולכן הטיפול הוא שלהם. לכן למנהל של הסניף אין כל כוונה לחזור אלי והוא העביר את הטיפול לסניף חיפה. ( תשובה יפה מאוד בהתחשב בעובדה שהם רשת אחת ארצית ) ביקשתי שיחזרו אליי אם כן מסניף חיפה ונענתי שזה יתבצע וכי הם מטפלים בהכל. למיותר לציין שדבר לא קרה. היום, שבוע לאחר תחילת הסיפור יצרתי קשר בעצמי מול סניף חיפה והסתבר כי הם לא יודעים דבר וחצי דבר על המקרה וכי מנהל סניף ירושלים וסגנו נמנעו מלהעביר להם את פרטי המקרה על אף שהובטח לי כי הנושא כבר טופל. אני לא מצליחה לקבל תשובה ישירה מאף אחד . גם לאחר שיחה עם סגנית המנהל של חיפה הנושא עדין נמצא "בטיפול" שכן היא אינה מבינה למה כוונתי ב"ספה שבורה". למיטב הבנתי היא מנסה לעזור לי כרגע אבל אני כבר מיואשת ולא ממש מאמינה שאכן יחזרו אלי. אני כבר למעלה משבוע יושבת בבית עם ספה בעלת גב שבור למחצה עליה שילמתי 1000 שקלים ממיטב כספי ואני לא מצליחה למצוא אפילו אדם אחד ברשת שיקח אחריות על הנושא או יסגור מולי את מעגל הטיפול. אני באמת מאמינה שמעבר לעובדה שמגיע לי יחס הולם וספה חדשה מגיע לי גם פיצוי כספי על כל הטרטור שעברתי מול החברה ( שניים מתוך שלשה רהיטים הגיעו שבורים!)
רהיטים שבורים ויחס לא שירותי סוג הנזק :
החלפת הרהיט בהריט תקין ופיצוי כספי על הטרטור ועגמת הנפש. פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה