|
|
|
|
|
|
אי אספקת מוצר בזמן ויחס מזלזל |
נושא התלונה: |
יום חמישי 23 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מגדל העמק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום הנ"ל פורסם מבצע על מזרון ים מתנפח. כאשר הגעתי בבוקר נאמר לי כי היו רק כמה במלאי והם אזלו כבר. הציעו לי לשלם במקום את מחיר המבצע ולקבל את המזרונים כשיגיעו עוד, לדברי המוכרת תוך שבוע שבועיים. קיבלתי את ההצעה ורכשתי שני מזרונים. כעבור שבועיים התקשרתי לשאול אם הגיע ונאמר לי שהיתה בעיה וטרם הגיעו אבל יזמינו מסניף אחר. כעבור שבוע שוב התקשרתי ונאמר לי אותו הדבר ושיצרו איתי קשר במהרה. בחמישי האחרון שוב התקשרתי כי תכננתי לבלות סופ"ש בים ונאמר לי שיגיע אחרי ראש השנה. דיווחתי על חוסר שביעות רצון, הזכרתי שאני מתקשרת כבר פעם רביעית ושאני מבקשת שיזרזו את העניין. היום התקשרתי שוב. נאמר לי ש"המזרונים הלכו לאיבוד אחרי שהוזמנו מסניף אחר ואולי יגיעו בשבוע הבא. ביקשתי שיעבירו את התלונה למנהלת ובתמורה העובדת ענתה לי שיש לה עוד אנשים בקופה והיא לא יכולה לעזור ושאם אני רוצה כני יכולה לבוא לקבל את כספי בחזרה. אני לא רוצה את הכסף אני רוצה את המזרונים וגם פיצוי על עוגמת הנפש שחוויתי מזה שלא היה לי את המזרונים בשני אירועים בהם נזקקתי להם.
|
סחורה לא סופקה |
סוג הנזק : |
אספקת המזרונים במהרה ופיצוי על עוגמת הנפש ועיכוב הסחורה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|