|
|
|
|
|
|
חוק |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
קרית גת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
החוק אומר שצרכן זכאי לקבל את הסכום הרשום על המדף במקרה ומתבררת טעות בקופה מסתבר שחברת הום סנטר לא מעוניינת להכיר החוק הזה רכשתי השבוע מהסניף שלהם פטישון חציבה שמחירו במדף 400 ש"ח בקופה חוייבתי כ500 ש"ח פניתי למנהל הסניף שממש לא עזר ואף לשירות הלקוחות שלהם וגם ההם פרט למציאת סיבות מופרחות לא מוענינים לפצותי את ההפרש וזה למרות עוגמת הנפש שעברתי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
אורנה בן צור-מנהלת שרו |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
מברור עם מנהל הסנטר, אשר נכח במקום, עולה כי :
הפריט עליו היה רשום 400 ₪, הוצע במחיר זה למכירה מתצוגה. (ללא מזוודה ואביזרים חסרים)
מחיר הפריט לצרכן- 500 ₪.(כפי שהיה מוטבע על הפריטים הנוספים שהיו במדף,לרבות הפריט שרכשת)
בסנטר דאגו להבהיר ולהסביר לצרכן את הנ"ל טרם קנייתו.
חשוב לנו לציין כי, אנו מקפידים על נושא המחירים ברשת מדף/קופה
לשרותכם בכל עת. |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|