פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אזוה"ת הצפוני אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, לפני כחודש וחצי רכשתי ארון קיר 4 דלתות, לאחר כשלושה שבועות הרכיבו אותו בביתי, המתקין סיים ומיהר לצאת , שילמתי לו דמי הובלה והתקנה . לאחר כחמש דקות התחלתי לנקות את האבק והסירחון שהיה על הארון, ופתאום אני מגלה שבדופן הארון יש חור גדול , כתוצאה מהרכבה לא נכונה של מדף נוצר חור, כמובן שלא יכולתי להבחין בו בזמן ההרכבה כי הוא דאג להצמיד את הארון לקיר. יצרתי קשר עם הסניף מסרו לי את הטל' של הנגרייה,בחור בשם לירן(נגריית איכות)והם אמרו שיגיעו אחרי החג, קבעו איתי ליום ו'5.10 , בינתיים דאגתי לרוקן שוב את הארון,טירחה לא קטנה,המתנתי במשך 4 שעות אך טרם הגיעו ולא ייצרו קשר.התקשרתי היום לנגרייה ושאלתי למה לא הגיעו?הוא ענה שלא הספיקו.היתה הרבה עבודה ואפילו לא התנצל. ביקשתי לסיים את הסיפור בכך שיגיעו לקחת את הארון ויחזירו לי את כספי. הבחור לירן אמר שאני אשלם 30% מהארון, הסברתי שלא אשלם אגורה,על העוגמת נפש שנגרמה לי, ממש בזיון! הוא אמר תפני להום סנטר!.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
לסלק את הארון מביתי ולקבל את מלוא הכסף ששילמתי. פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה