|
|
|
|
|
|
הובלה ושירות לקוחות לקויים ואי עמידה בלוחות הזמנים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שהזמנתי חדר ארונות בחברה לא טרחו להודיע לי מתי יובילו לי אותו ורק אחרי שהתקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה שלי אמרו לי שמחר בבוקר יביאו לי אותו ומחרתיים יבואו להרכיב(מבחינתי זה הפסד של יומיים עבודה). לאחר שהבנתי שאין פתרון אחר הסכמתי. וחכיתי בסבלנות שהמוביל התקשר אליי ערב לפני לתאם איתי שעה להגעתו. כמובן שהטלפון לא הגיע. ביום "ההספקה" התקשרתי שוב לחברה ואמרו לי שהמוביל מעמיס ויוצא ויתקשר אליי כשהוא יהיה בדרך. כשעתיים וחצי אחרי זה אני מקבל טלפון מאותה בחורה משירות לקוחות שמודיעה לי שהמוביל לא יגיע היום , אלא רק מחר בבוקר. הסברים למתרחש לא קיבלתי למרות בקשותיי. כול בקשתי לדבר עם מנהל שירות לקוחות נענתה בשלילה. כרגע אני בהפסד של יומיים עבודה ובינתיים גם ללא חדר ארונות
|
בזבוז זמן ועילבון |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי עבור הפסד ימי עבודה והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|