פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר במלואו ובשלמותו נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר יומיים של המתנה קיבלתי את חדר הארונות שהזמנתי. המוצר הגיע עם 2 מגירות בלבד במקום 8 מגירות המופיעות בהזמנה. וגם שתי מגירות שהביאו היו פגומות. לאחר שהמרכיב גילה את זה הוא התקשר לחברה וניסה לקבל תשובות לשאלה מתי יושלמו החוסרים. התשובה שהוא קיבל היתה"אין לנו כרגע מגירות. לא ידוע מתי יהיו" בהמשך אני ניסיתי לקבל מהם הבהרות לנושא ולקבל תאריך מדויק של השלמת החוסרים. לאחר שיחה שנמשכה קרוב לשעה הצלחתח לקבל תאריך שהוא כ 10 ימים מהיום. חשוב לציין שהאספקה בוצעה כ 39 ימים לאחר ביצוע ההזמנה , כאשר החברה מתחייבת בהספקה תוך 21 ימים. וכרגע עליי לחכות עוד 10 ימים. וזה ללא התייחסות ליומיים עבודה שהפסדתי בגלל אי אספקה בזמן ועוד יומיים עבודה שכנראה אפסיד ביום אספקת המגירות ויום הרכבתן.
חשוב לציין שהמוצר הגיע פגום עם קרשים שמנוסרים בצורה לא זהירה , עם חתיכות עץ שבורות וללא הכנה מותאמת להרכבה, מה שנדרש מהמרכיבים לאלתר במקום והתוצאות כמובן נראות לעין. יש לציין ששוב לא הי ניתן לקבל אתתגובתו של המנהל למרות שהיה נוכח במקום, ולמרות שנמסור לו מקודם שאני ביקשתי לשוחח איתו יום קודם, והובטח לי שיחזור אליי בטלפון
בזבוז זמן, עילבון סוג הנזק :
השלמת חוסרים ככל הניתן מוקדם ,תיקון נזקים ופיצוי כספי עבור ימי עבודה פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה