פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.11.12 פניתי לקבלת שירות בהום סנטר דיל סגולה פתח תקוה עקב תקלה בברז שרכשתי לפני כשלושה חודשים . הזמנתי אינסטלטור לפירוק הברז בביתי כדי להחליפו במקום .התבקשתי להמתין לאחראית במקום לקבלת שירות ואז הגיע עובד שהציג את עצמו בשם מיכאל ותפקידו סגן המנהל, ודיבר בצורה מזלזלת ובציניות במקום להסביר בצורה מכובדת . כך לא מדברים ללקוח גם אם הלקוח לא צודק זה לא שירות . דרך אגב !! הגעתי למקום כדי לרכוש מוצרים נוספים שלא רציתי כבר לרכוש אותם עקב עוגמת הנפש . אסתי .

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה בן צור, מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם,
ראשית, הצטערתי לשמוע על המקרה ועל ההרגשה הרעה שנגרמה ללקוח.
בהתייחס למקרה וככתוב בתעודת האחריות שצורפה למוצר, השרות לברז, ניתן ע"י הספק בבית הלקוח.
*מהפניה הנ"ל לא ברור על איזה ברז מדובר.
מברור עם הסנטר עולה כי,ההתנהלות עם הלקוחה היתה בצורה אדיבה ומכובדת ואם הלקוחה בכל זאת נפגעה, אנו מתנצלים.
נשמח לשוב ולראת את הגב' זוהר בחוג לקוחותנו.
בברכה,
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה