אורנה בן צור, מנהלת שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם,
ראשית, הצטערתי לשמוע על המקרה ועל ההרגשה הרעה שנגרמה ללקוח.
בהתייחס למקרה וככתוב בתעודת האחריות שצורפה למוצר, השרות לברז, ניתן ע"י הספק בבית הלקוח.
*מהפניה הנ"ל לא ברור על איזה ברז מדובר.
מברור עם הסנטר עולה כי,ההתנהלות עם הלקוחה היתה בצורה אדיבה ומכובדת ואם הלקוחה בכל זאת נפגעה, אנו מתנצלים.
נשמח לשוב ולראת את הגב' זוהר בחוג לקוחותנו.
בברכה, |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|