|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
שריג אבי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הלח"י 4 |
כתובת: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי שולחן וארבע כסאות מפלסטיק רגלי הכסאות חלשים לא יציבים הם מתקפלים ומתעקמים והיושבים עליהם נופלים וניפגעים.ביקשתי להחליף את הכסאות וקיבלתי סרוב מאחראית בשם סיגל. היחס היה משפיל ומזלזל. אינני מבין איך מכון התקנים מאפשר מכירת כסאות כאלה שקורסים במשקל ממוצע של אדם בוגר.
|
נזק גופני |
סוג הנזק : |
החלפת הכסאות הלא יציבים בכסאות שניתן לשבת עליהם ללא חשש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
אורנה בן צור- מנהלת שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
על מנת שנוכל לבדוק את פניית הלקוח , נבקש לקבל את חשבונית הקניה ממנה נוכל לדעת פרטים אודות הפריט עליו טוען הלקוח.
בברכה, |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|