פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מבזה בלקוח באספקת ארון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני שולח את העתק התלונה המקורי מלפני חודש !!! שטרם טופל,
מה עוד שאחרי שפניתי אליהם דרך הפייסבוק ואמרו שיחזרו מהשירות לקוחות ועברו כשבועיים ימים וטלפון כצפוי לא קיבלתי.
העתק התלונה המקורי כפי ששלחתי לשירות לקוחות של הום סנטר לפני חודש.
"לכבוד הום סנטר,
ברצוני להתלונן על שירות מבזה.
לפני כחודש ושבוע (14.12) רכשתי ארון 4 דלתות -אלון בסניף ראשון לציון.
נאמר לי שאספקה תתבצע כחודש ימים.
היות ואני דרשתי לבוא לקחת אותו עצמאית הייתי בקשר עם בחור בשם לירן.
כשבועיים לאחר רכישת הארון התקשרתי אליו לראות מה קורה עם הארון,לירן אמר לי שהם עמוסים ויחזרו אליי.
משבושש להתקשר, התקשרתי שוב לאחר כשבועיים נוספים(סה"כ חודש ימים) הוא תיאם לי למספר ימים אח"כ ליום ראשון (20.1).
הגעתי ביחד עם מוביל מטעמי לרחוב הבנאי בחולון, לאחר המתנה של מספר דקות אני בא לאסוף את הארון ומסתבר שחסרים מספר דברים (דיקט-גב הארון) על אף שראיתי מוביל שהועמסו לו מספר רב של דיקטים להרכבות.
לאחר המתנה של כשעה שאני מעכב את המוביל שלי נאמר שהבחור שצריך להגיע טרם יצא והוא יגיע רק עוד שעה וחצי.
לא נראה לי הגיוני שאני מגיע יחד עם המוביל ומעכב אותו שעה ודורשים שאני אמתין עוד שעה וחצי על מנת לקחת את הארון, פשוט מבזה.
אם הם ידעו שהם בבעיה אז למה הם תיאמו איתי ?!,בזבזתי זמן יקר שלי ושל המוביל,פשוט עושים צחוק מאנשים.
בנוסף היה עוד בחור שבא לאסוף והגיע איתם לטונים גבוהים.
אבקש שמישהו יצור איתי קשר כי אינני מתכוון להגיע בשנית.
תודה בן
(מס' טלפון)"

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה