פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שהרס מחשב נושא התלונה:
ירוכין וובה שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קרית עקרון-בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 25/2/13 קניתי מעמד קירור למחשב נייד, זהו מכשיר שמחברים ל- usb במחשב והוא מקרר את המחשב שמניחים עליו. לאחר חיבור המתקן למחשב כבה המחשב הנייד, ניסיתי להדילק אותו מס' פעמים אך ללא הצלחה, בדקתי אם זאת בעיה בסוללה אולי המחשב לא נדלק בשום מצב, לא ממתח רשת ולא מהסוללה. חשבתי שהבעיה היא במחשב אז השגתי מחשב אחר.כשחיברתי את המתקן למחשב האחר הוא כבה ונדלק שוב מס' פעמים. כשניתקתי את המכשיר המחשב הסתדר ונדלק רגיל.
יום למחרת הלכתי לסניף הום סנטר בבילו סנטר שבו רכשתי את המתקן והצעתי להם שהם ייקחו אחריות על המחשב שלי ויתקנו אותו כי מוצר שלהם הרס לי אותו.כמובן שנעניתי בשלילה ובחוצפה ע"י סגן מנהל הסניף, לאחר מכן שלחתי פקס, שלחתי מייל והשארתי הודעה בתא קולי של שירות לקוחות ותלונות בהום סנטר וכל זה עם זמן ביניים שנתתי להם את האפשרות להגיב, ללא כל מענה עד עכשיו, נכון להיום אני משתמש במיני מחשב נייד שהוא לא שלי. אנא עזרו לי בבקשה כי זאת חוצפה ומחדל מצד הום סנטר לא להיות אחראים לנזק שגורם מוצר שלהם, בגלל מוצר של 60 שקלים נשארתי ללא מחשב.
כספי סוג הנזק :
תיקון מחשב או מחשב חדש ופיצוי על הזמן שלא היה לי מחשב שאני לומד בעזרתו פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה