פרטי התלונה

תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שלא סופק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 30.4.13 הזמנו דלת למקלחון שנשבר להמון חתיכות, יש לציין שהמקלחון נרכש באותו סניף לפני שנה. ( לא בדקנו אם יש אחריות) ישר הזמנו דלת חדשה למקלחון.
כל פעם שהתקשרנו לא קיבלנו יחס ראוי או שאמרו לנו שיבדקו ויחזירו אלינו....ואף אחד לא חזר.עד היום (16.6.13)
אנחנו במצב עגום עם מקלחון עם דלת אחת פתוחה וכל המקלחת מתמלא במים בגלל שאין דלת ,המים ניתזים לכל עבר ויש סכנת החלקה לילדים הקטנים במיוחד... וכל פעם שמישהו מתקלח צריך לנקות את כל הריצפה ואת הארון אמבטיה שנרטב מהמים שניתזים, וזה ממש מוגזם.
אנו דורשים טיפול מידי בנושא....ופיצוי על כל העוגמת נפש שנגרם לנו .
אם העניין לא יטופל בהקדם....הנושא יועבר לטיפול בית משפט לתביעות קטנות!!!

עלבון סוג הנזק :
סיפוק מיידי... ופיצוי הולם עבור הנזק פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה בן צור- מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתכם.
הלקוח לא ציין בפנייה תאריך קניה ודגם המקלחון המדובר.
בדקנו עם מנהל הסנטר בעפולה ולהלן תובא התייחסותו
"אנו ממתינים לתשובתו של הלקוח איזה דגם של מקלחון הוא קנה
העיכוב בהזמנה נובע רק מכך שהוא משתהה במתן תשובה איזה דגם הוא רכש.
אנו לא יכולים לדעת ולהזמין דלת למקלחון. יש המון דגמים וכמה ספקים"
בברכה,
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה